سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "شکلاتی" به کارگردانی سهیل موفق در بخش رقابتی بیست و نهمین دوره جشنواره کودک سینه جونیور به نمایش گذاشته می‌شود.

این جشنواره با حضور ۲۵ هزار کودک به عنوان بزرگترین جشنواره کودک فرانسه شناخته می‌شود که در دو بخش رقابتی فیلم‌های بلند و فیلم‌های کوتاه و همچنین برگزاری کارگاه‌های مختلف برپا می‌شود.

ارتقا دانش و آگاهی هنری کودکان و نوجوانان، یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره کودک سینه جونیور است و در این دوره فیلم سینمایی "شکلاتی" به کارگردانی سهیل موفق از ایران موفق به حضور در این جشنواره شده است.

این فیلم پیش‌تر موفق به شرکت در جشنواره‌های مختلف و معتبر  جهان از جمله جشنواره کودک کانادا، جشنواره کودک هندوستان، جشنواره کودک بنگلادش، جشنواره کودک اصفهان، جشنواره رشد و... شده است و حالا در تازه‌ترین حضور خود در فرانسه به رقابت می‌پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم ...بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیاست اما...

شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسد زاده، بازیگران کودک: محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

جشنواره کودک سینه جونیور از ۱۳ تا ۲۶ فوریه ۲۰۱۹ مصادف با 24 بهمن تا 7 اسفند 97 در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.

پخش بین الملل فیلم "شکلاتی" به عهده موسسه "ای فیلمپرو" به مدیریت محمد علی غیاثوند است.