سرویس معماری هنرآنلاین، سومین دوسالانه ملی معماری، شهرسازی و طراحی داخلی با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف آن سه شنبه 6 شهریور ماه به کار خود خاتمه می‌دهد.

بخشی از این دوسالانه به معرفی برنده نشان دکتر علی اکبر صارمی اختصاص خواهد داشت. برنده این نشان که به منظور یادبود چهره درخشان پرفسور علی صارمی، معمار برجسته تعیین شده، توسط کمیته عالی انتخاب که متشکل از:بانو هایده حائری، همسر جناب آقای دکتر علی‌اکبر صارمی؛ علیرضا قهاری، برنده دوره قبلی نشان دکتر علی‌اکبر صارمی؛ علی تمیز کار، مدیر عامل شرکت رویا طرح داخلی، یک نماینده‌ تیم تحقیقات و یک نماینده‌ از هنرمعماری است، انتخاب خواهد شد.

معرفی معمار سال ایران در 1397، معرفی برندگان جایزه ملی نقد معماری ایران، معرفی برندگان مسابقه طراحی اکوکمپ در بندر تاریخی کنگ و نمایشگاه آثار و معرفی برندگان و نمایشگاه آثار برتر اجرا شده و نشده کشور در دو سال اخــیر از دیگر بخش‌های سومین دوسالانه ملی معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران است.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند سه شنبه 6 شهریور 1397، از ساعت 17:30 الی 19 به مرکز همایش‌های دانشکده‌ تربیت بدنی دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی، بالاتر از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان پانزدهم و شانزدهم، روبروی کوی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که در راستای رفاه حاضران در این برنامه پارکینگ دانشگاه رزرو شده و کاملاً در اختیار مدعوین سومین دوسالانه معماری قرار دارد.