به گزارش هنرآنلاین، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره معمار انقلاب، استان خوزستان را در عرصه ی خوشنویسی یکی از استان های بسیار برتر، صاحب سبک و توانا دانست و گفت: خوزستان دارای شخصیت های ممتاز و بزرگی درعرصه ی هنر قدسی خوشنویسی است.
سید لطف الله سپهر ضمن تقدیر از حضور و همراهی هنرمندان خوشنویس استان خوزستان خواهان حضور هر چه بیشتر این عزیزان در چنین جشنواره هایی شد.
وی حضور و همراهی هنرمندان در رویداد های فرهنگی هنری که مزین به نام معمار کبیر انقلاب و ائمه ی معصومین هستند را یک توفیق الهی دانست. جشنواره خوشنویسی چلیپا در دو موضوع ویژه تحریر اشعار حضرت امام و آزاد در قالب چلیپا در گستره استان برگزار شد؛ که در مجموع تعداد ۸۳ اثر از ۳۲ هنرمند عرصه ی خوشنویسی از ۱۲ شهرستان به دبیرخانه جشنواره رسید و برگزیدگان پس از داوری و بازبینی نهایی آثار رسیده به دبیرخانه ی جشنواره از سوی هیئت داوران معرفی شدند. هیئت داوران جشنواره هما گلبو روستا از دزفول و ابراهیم دلاوران از شوشتر را بعنوان نفرات برتر و نبی الله بیداروند از شوشتر و سعید رنجبر ازخرمشهر را به عنوان نفرات قابل تقدیر اعلام نمود. در رشته ی شکسته هیئت داوران شهرام ستاره از دزفول را بعنوان نفر برتر و روح الله منجزی از شوشتر را قابل تقدیر معرفی کرد. لازم به ذکر است؛ نخستین جشنواره خوشنویسی چلیپا توسط فیروز نصیری، حسین فدایی و عبدالرضا سروستانی داوری شد. در این مراسم همچنین از جهانگیر مکی پور، هنرمند نام آشنای خوزستان و رییس انجمن خوشنویسان شهرستان مسجد سلیمان تقدیر ویژه بعمل آمد. انتهای پیام/62