به گزارش هنرآنلاین، کرامت میری، رییس اداره ارشاد اندیمشک شامگاه جمعه در آیین نکوداشت روز جهانی تئاتر در تالار خورشید اندیمشک اظهار کرد:انتقال ارزش های اسلامی رسالت مهم فعالان عرصه نمایش است و این همان هنر متعالی اسلامی است که هنرمندان ما بعد از انقلاب بدلیل پدیدار شدن مفاهیم ولایی آن را به خوبی انجام داده اند.
وی اظهار داشت: مفاهیمی چون ایثار،شهادت،حماسه های اسلامی ،معنویت و غیره از جمله ارزش هایی است که امروزه با زبان هنر و نمایش در جامعه اشاعه داده شده است.
میری هنر ارزشمند را هنری دانست که دارای تکنیک قوی و مضمون خوب باشد که در سایه آن بتوان یک مضمون متعالی را در جامعه نهادینه کند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بر ضرورت حمایت از هنرمندان بخصوص هنرمندان وادی نمایش تاکید کرد.
در این آیین قطعاتی از نمایش های سه قطره خون به کارگردانی مهدی آشوغ،چاکر آقا امام رضا (ع) به کارگردانی بهروز وفایی و نمایش طنز عروس به کارگردانی ابوذر صادقی به اجرا درآمد و در ادامه از ۱۲ نفر از فعالان تئاتر اندیمشک با لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.
قرائت بیانیه روز جهانی تئاتر توسط محمد یاقوتپور مسوول انجمن نمایش اندیمشک و پخش نماهنگ نوزدهمین جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ از برنامه های جانبی این مراسم بود. انتهای پیام/62