سرویس سینمایی هنرآنلاین: "احضار" سریالی است که در ژانر وحشت کار شده و در خلاصه داستان آن آمده است: اغلب ترس‌ها با شناخت از بین می‌روند، اما ترس‌هایی که تا مرگ ناشناخته می‌مانند، هرگز رهایمان نمی‌کنند.

سلیمه رنگزن، الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، یاسمن همتی، حسین صیف، نرگس امینی، شیما مرزی، مریم عباس زاده، سهیل محمودی، بهارخانی بازیگران این مجموعه هستند. پیش از این اعلام شده بود توزیع سریال "احضار"  پس از به اتمام رسیدن سریال پرمخاطب "شهرزاد" خواهد بود، اما این اتفاق رخ نداد.

شهاب کاظمی مجری طرح "احضار" درباره وضعیت این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: تولید این سریال با کمی وقفه روبه رو و مجدد از سر گرفته شد. طبق زمان بندی انجام شده توزیع این سریال از اواخر مهرماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون یک قسمت از این سریال به شورای بازبینی وزارت ارشاد ارسال شده است اما باید پنج قسمت آن تکمیل شود و برایشان ارسال شود تا مجوز پخش آن صادر شود. در حال حاضر مشغول انجام کارهای تکمیلی سریال هستیم که مربوط به آب و هوا و فصل بوده است و پلان سکانس‌هایی نیاز داریم که ضبط آن‌ها زمان می‌برد. از آنجایی که ژانر کار متفاوت است بسیار با طمانینه این کار را انجام می‌دهیم و نمی‌خواهیم یک کار ضرب الاجل به مخاطب ارائه شود.

کاظمی همچنین درباره دلایل این وقفه بیان کرد: وقفه ایجاد شده به دلیل مسائل مالی نبوده است، چرا که تعهدات به شکل کامل انجام شده است و تنها برآوردهای مالی به دلیل شرایط اقتصادی کمی تغییر داشته است اما مشکل خاصی از این بابت نداریم و مشارکت دوطرفه بوده ‌است.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است این سریال در چند قسمت توزیع شود، اظهار کرد: فعلا 11 قسمت برای این سریال در نظر گرفته شده است. با توجه به حساسیت‌های این ژانر و پیش زمینه ذهنی مخاطب نسبت به آثار ایرانی این ژانر فعلا این تعداد قسمت برای فصل اول در نظر گرفته شده است.

کاظمی در خاتمه درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: در حال حاضر فیلم سینمایی "کلوپ همسران" ساخته مهدی صباغ زاده را در حال تولید داریم که یک کار کمدی است و در تلاش هستیم تا برای اکران نوروز سال آینده این فیلم به روی پرده سینماها برود.