به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، کارگاه آموزشی سه روزه تصویرسازی و تایپوگرافی برای استفاده در پوشاک با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از 28 تا 30 مرداد ماه از ساعت 9 تا 17 در مرکز پژوهش های اتحادیه صنف پوشاک برگزار می‌شود.این کارگاه توسط محمد اردلانی با هدف تولید آثار خلاقانه گرافیک تصویرسازی و تایپوگرافی و عرضه در سومین نمایشگاه لباس عاشورایی برگزار می‌شود.

هنرمندان برای حضور رایگان در این کارگاه عملی، باید پنج نمونه از آثار گرافیک، تصویرسازی و تایپوگرافی خود (با هر موضوعی، صرفا جهت احراز توانایی گرافیک) در سایز ۱۰۰۰ پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی و اطلاعات تماس، تا تاریخ ۲۶ مرداد ‌ماه به آیدی تلگرام @NejatePoster و یا پست الکترونیک کارگاه به نشانی Posters.Workshop@gmail.com ارسال کنند.

با توجه به فضای کارگاه، حداکثر ۱۵ نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد که همراه داشتن لپ‌تاپ برایشان الزامی است.

آثار برتر طراحی شده در این کارگاه، ضمن انتشار روی پارچه، لباس، کیف و حضور در سومین نمایشگاه بزرگ لباس عاشورایی، برای نیازهای بصری برگزارکننده در قالب کتاب، بیلبورد، پوستر، موشن گرافیک، کارت، بروشور، لباس، تمبر، شبکه های اجتماعی و … با حفظ امضای طراح، استفاده می‌شود.