سرویس موسیقی هنرآنلاین: فاضل جمشیدی خواننده موسیقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: متأسفانه این روزها موسیقی در ایران در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و به دلیل مجموعه مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این مشکلات هر روز بیشتر می‌شود.

خواننده آلبوم موسیقی "این نیز بگذرد..." در ادامه بیان کرد: موسیقی‌های باارزش جای خود را به موسیقی‌های پیش‌پاافتاده داده است. این مشکلات فقط مختص موسیقی سنتی نیست، بلکه موسیقی پاپ هم با این مشکلات دست‌به‌گریبان است.

جمشیدی تأکید کرد: یکسری از موسیقی‌های بی‌کیفیت در سبد خانوارها قرار گرفته که بهتر است زودتر حذف شوند، زیرا جوانان به‌جای اینکه موسیقی‌های فاخر را گوش کنند، کم‌کم به سمت موسیقی‌های بی‌ارزش گرایش پیدا می‌کنند و این به ضرر موسیقی ارزشمند ایرانی است.

فاضل جمشیدی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام پول‌های حوزه موسیقی به جیب دلال‌های موسیقی می‌رود. به‌عنوان مثال زمانی که یک کنسرت برگزار می‌شود، نوازنده و خواننده پول کمی دریافت می‌کنند و بیشتر پول‌ها به سمت جیب برگزارکننده کنسرت سرازیر می‌شود.

این خواننده در پایان گفت: هنرمندان انگیزه‌ای برای کار ندارند زیرا در کشور ما با این همه جمعیت فقط چند ستاره در این حوزه کار می‌کنند و می‌توانند در عرصه باقی بمانند و این فاجعه است.