به گزارش هنرآنلاین، در آیین همایش تجلیل از برترین‌های جشنواره ‌مطبوعات مازندران- نور، از خبرنگاران آملی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 مراسم استانی هفته بزرگداشت اصحاب رسانه و روز خبرنگار و هفتمین جشنواره  مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان با حضور سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، استاندار مازندران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و اصحاب رسانه مازندران در تالار پذیرایی عروس دریا شهر رستمرود شهرستان نور برگزار شد.

در این نشست از خانواده شهید شاخص رسانه سپهدار ساجدی از شهرستان سوادکوه نیز تجلیل شد .

در برگزاری این جشنواره از برگزیدگان کسب رتبه در پنج بخش خبرگزاری‌ها ، پایگاه‌های خبری و مطبوعات با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و از خبرنگاران آملی نیز در دو بخش : پیشکسوت و فعالان تجلیل به شرح ذیل به عمل آمد.

در این همایش علیرضا عزیزکمالی و معظم ساروی در بخش پیشکسوتان تقدیر شدند. همچنین در بخش فعالان بهروز خسروی از خبرگزاری میزان،   موفق به کسب دو مقام اولی در دو بخش عکس خبری مجموعه با عنوان " تابستان خود را چگونه گذراندید ؟ و در بخش عکس غیر خبری تک با عنوان " برداشت ذخیره سازی مرکبات در مازندران " تقدیر به عمل آمد.

همچنین کبریا مقدس از خبرگزاری تسنیم نیز شایسته تقدیر در بخش مصاحبه جشنواره مطبوعات با عنوان مصاحبه با خانواده شهید سردار نعیمی شد.

علی کاوه از پایگاه خبری مازندرانه، مقام سوم را در بخش عکس خبری مجموعه با سوژه مسابقه چوگان تیم ملی ایران و آرژانتین به دست آورد. سمانه قلی پور نیز از پایگاه خبری مازندرانه مقام دوم را در بخش طنز اجتماعی با عنوان "هفت قانون برای زنده ماندن در سال 97 " تقدیر شد.

محسن فخرایی از پایگاه خبری مازندرانه نیز مقام دوم در عکس غیر خبری مجموعه را با عنوان "طبیعت چشم نواز پاییزی در جنگل‌های مازندران" به دست آورد.