سرویس سینمایی هنرآنلاین: روز گذشته شورای صنفی نمایش در جلسه هفتگی خود اعلام کرد تمامی فیلم‌های کمدی در حال اکران امروز یکشنبه 21 مرداد ماه به دلیل شهادت امام محمد تقی (ع) تا ساعت 17 به روی پرده نمی‌روند، علاوه بر این شورا با بررسی درخواست‌های موجود سرانجام پروانه نمایش دو فیلم تازه نفس دیگر را نیز صادر کرد.

آستیگمات

"آستیگمات"

به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی است که به قلم مشترک پیام کرمی و مصطفوی به نگارش درآمده است. مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، هادی حجازی فر، سیامک صفری، حسین پاکدل، بهنوش بختیاری، حسام محمودی، محمد شاکری و با حضور نیکی کریمی در این فیلم ایفای نقش می کنند. این فیلم که در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد داستانش درباره یک خانواده است که در حال فروپاشی است و تک تک اعضای خانواده برای سرپا نگه داشتن آن در حال تلاش هستند اما...

سال دوم دانشکده من

"سال دوم دانشکده من"

به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و نگارش پرویز شهبازی است. صدرعاملی با این فیلم پس از یک دهه دوری به سینما باز می‌گردد. علی مصفا، بابک حمیدیان، شقایق فراهانی، ویشکا آسایش، افشین هاشمی، پدرام شریفی، نیلوفر خوش خلق، شیوا خسرومهر، مریم بوبانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. به جز بازیگران نامبرده، ٢٢ نفر از چهره‌های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش می‌پردازند که در این میان سه نفر جزو بازیگران اصلی و مابقی در نقش‌های فرعی مقابل دوربین رفته‌اند. این ٢٢ نفر از میان ٩٠٠ نفر و پس از پشت سر گذاشتن مراحل تست و تمرینات بازیگری برای حضور در این فیلم انتخاب شده‌اند. "سال دوم دانشکده من" به نویسندگی پرویز شهبازی مضمونی اجتماعی دارد.