سرویس مد و لباس هنرآنلاین: ایمان افشار مدیر گالری زیورآلات "خاتم چی" درباره فعالیت‌های این مجموعه به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: ما از سال 95 کار خود را در این مجموعه آغاز کردیم و هدفمان ارائه آثار فاخر، مذهبی و صادرات زیورآلات از ایران با هدف تمرکز منطقه روی آثار اسلیمی بوده است.

 او با اشاره به اینکه وجه تمایز این برند، استفاده مکرر از طرح‌های اسلیمی شامل نقش و نگار، خط‌های پیچیده و منحنی‌ها و قوس‌های دورانی مختلف است اظهار داشت: این طرح‌ها که پیش از این بیشتر در تزئینات و کتیبه‌ها کاربرد داشته‌اند با هنر هنرمندان قلم‌زنی به زیباترین شکل ممکن بر روی فلزات طل و نقره کنده کاری می‌شوند و در اغلب آثار مجموعه ما نمود عینی دارند.

مدیر گالری زیورآلات "خاتم‌چی" به افتتاح شعب مختلف در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: قصد داریم با افتتاح چند شعبه در کشورهای همسایه صادرات را افزایش دهیم که البته در بدو امر، شعبه "خاتم چی" در کشور عراق تأسیس شده است.

افشار به شناسنامه دار بودن آثار این گالری اشاره و تصریح کرد: مشخصات سنگ، فلز به کار رفته شده، نوع رکاب، نوع قلم زنی و شیوه حکاکی از جمله مواردی است که در ذیل تمامی آثار قرار می‌گیرد.

او به همراهی تیم 20 نفره طراحی اشاره کرد و گفت: این طراحان به شکل مستقیم و غیر مستقیم با ما همکاری می‌کنند که برخی نمونه‌ها به شکل سفارشی و برخی برای قرار گرفتن در ویترین‌های خاتم چی طراحی و ساخته می‌شوند.

مدیر گالری زیورآلات "خاتم‌چی" در خاتمه گفت: با توجه به معضل افزایش بی رویه قیمت طلا، فلز نقره بیش از پیش مورد استفاده مجموعه ما قرار گرفته که اتفاقاً مورد پسند بسیاری از مخاطبان نیز قرار گرفته و در حال حاضر به عنوان فلز مورد علاقه بانوان و آقایان بیش از هر زمان دیگری مورد توجه ما و سایر گالری داران قرار گرفته است.

در ادامه تصاویری از آثار گالری زیورآلات "خاتم‌چی" را ببینید:

photo_2018-08-11_14-47-07

photo_2018-08-11_14-47-32

photo_2018-08-11_14-47-46

photo_2018-08-11_14-48-19