به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، هیات سه نفره متشکل از آناهیتا غنی زاده، منصور خلج و افسانه زمانی خوانش و انتخاب نمایشنامه‌ها و طرح‌های رسیده به بخش خردسال جشنواره امسال را بر عهده گرفتند.

آناهیتا غنی زاده، مدرس و کارگردان و پژوهشگر تئاتر که آثاری همچون "لاکی عجق وجق"، "اسب و سیب و بهار"، "سه تابلو مریم"، "زیبای بی‌اعتنا" و .. را کارگردانی کرده در حال حاضر نمایش "شازده کوچولو" را در تالار هنر تهران روی صحنه دارد. وی مدیر مسئول آکادمی هنری راما است و پژوهش‌های متعددی در زمینه تئاتر خلاق برای کودکان و نوجوانان دارد.

منصور خلج مدرس و پژوهشگر و کارگردان تئاتر در رزومه فعالیت هنری خود  کارگردانی نمایش‌های متعددی همچون "ماهی سیاه کوچولو"، "گفت‌وگوی فراریان"، "سه ماهی"، "جاری مثل جویبار"، "هد هد"، "خشایار"، "حقیقت مرد دانا"، "چه کسی به چشم پسرک"، "توکا در قفس" و... را دارد . این پژوهشگر تئاتر بیش از 20 اثر مکتوب پژوهشی در زمینه درام نویسی، تاریخ هنر، صحنه پردازی و سینما را به چاپ رسانده است.

افسانه زمانی طراح،  نمایشگر و کارگردان شناخته شده نمایش عروسکی که نمایش‌های "حسن کچل"، "وقتی نخودی غول می‌شود"، "چاله"، "مضرات دخانیات"، "تنهایی"، "دختران باغ‌های قالی"، "ملی" و "سه بچه خوک" را در سابقه کارگردانی خود دارد، این روزها نیز نمایش "ترنج" را در مرکز تولید تئاتر کانون به اجرا گذاشته است. او سال‌ها مربی تئاتر بوده و داوری جشنواره‌های متعدد سراسری و بین‌المللی را در زمینه تئاتر دانش آموزی و تئاتر حرفه‌ای آیینی سنتی و عروسکی بر عهده داشته است.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی با میزبانی استان همدان در پاییز سال 97 برگزار می شود.