به گزارش هنرآنلاین، فرزاد زاهدی، مدرس، نوازنده گیتار و مدیر مسئول آموزشگاه موسیقی آوا در این باره گفت: علیرضا تفقدی از استادان با سابقه کشور و دانشگاه هنر هستند و نزدیک به ۴۰ سال فعالیت مستمر در عرصه موسیقی دارند. وی مؤلف کتاب نیز هست و آلبوم‌هایی نیز منتشر کرده است. باعث افتخار ماست که استاد تفقدی به دعوتمان برای حضور در این مسترکلاس  پاسخ مثبت دادند.

زاهدی افزود: در واقع ما خواستیم با استفاده از تجربیات ایشان، سطح نوازندگی بچه‌های آمل را ارتقا دهیم و خوشبختانه این کار با استقبال بسیار خوبی، چه از جانب معلمین شهر و چه هنرجوها مواجه شده است.

 زاهدی در باب تأثیر چنین ورکشاپهای اظهار داشت: البته برگزاری چنین کلاس‌های آموزشی از چند نگاه بسیار مؤثر است.

او تأکید کرد: به دلیل سن زیر ۱۸ سال قالب هنرجوها و اینکه آن‌ها تا امروز در حضور یک استاد مطرح و باتجربه ساز نزده‌اند، شرکت در چنین کلاس‌هایی سبب خواهد شد تا این هنرجوها در آینده و با حضور در مسابقات، فستیوال‌ها و امتحان آزمون‌های عملی برای دانشگاه موفق‌تر باشند زیرا تجربه نوازندگی در محضر استادان بزرگی را به واسطه تشکیل چنین کلاس‌هایی داشته‌اند بنابراین می‌توانند راحت‌تر و در آرامش بیشتری شرکت کرده و نتیجه لازم را کسب می‌کنند.

انجمن موسیقی آمل

بر اساس این گزارش، لوح تقدیر و هدیه‌ای از جانب اداره فرهنگ و ارشاد و انجمن موسیقی شهرستان آمل، جهت قدردانی از فعالیت‌های ارزنده استاد تفقدی و حضور  در این مستر کلاس به ایشان اهدا شد.