به گزارش هنرآنلاین، مراحل فنی "برنده باش" از جمله ساخت دکور، تجهیز صدا، برق و تصویر استودیو و... از چندی پیش انجام و به پایان رسیده و ضبط این مسابقه بزرگ با اجرای بازیگر مطرح سینما، محمدرضا گلزار از روز یکشنبه (۲۱ مردادماه) آغاز خواهد شد.

محمدرضا گلزار که به عنوان سوپراستار در سینما در آثار مطرح و پرفروشی حضور داشته، در "برنده باش" برای اولین بار اجرای یک مسابقه تلویزیونی بزرگ و پر هیجان را برعهده گرفته است.

شرکت‌کنندگان از ماه گذشته با ارسال نام کوچک خود به سامانه ۱۰۰۰۸۸۰ برای حضور در این مسابقه ثبت نام کرده‌اند. نکته جالب اینکه تاکنون و با گذشت تنها یک ماه، افراد بسیاری برای حضور در استودیوی این مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

در هر قسمت از "برنده باش" چهار نفر که از قبل پرسش‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست. شرکت کنندگان با پاسخ دادن به پرسش‌ها به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت می‌شوند.

براساس برنامه‌ریزی‌ها، "برنده باش" به صورت دو روز در هفته (پنجشنبه و جمعه شب‌ها) ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

تهیه‌کننده‌های این مسابقه بزرگ هاشم رضایت و حمید رحیمی‌نادی تهیه‌کننده و صاحبان ایده و طراح برنامه "دورهمی" هستند. از این دو تهیه‌کننده پیش از این برنامه‌های موفق دیگری نیز شاهد بوده‌ایم.