به گزارش هنرآنلاین، وجیه‌اله شیرمحمدی دبیر جشنواره عکس تلفن همراه "هشت" با اشاره به پایان مهلت شرکت در جشنواره در نیمه مرداد گفت: همانطور که پیش‌تر در فراخوان اعلام کردیم، مهلت شرکت در جشنواره "هشت" ۱۵ مرداد است و این زمان به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

وی ادامه داد: از علاقه‌مندان تقاضا داریم که در فرصت باقیمانده برای شرکت در جشنواره اقدام کنند و پیش‌بینی می‌‌کنیم طی امروز و فردا هم تعداد قابل توجهی عکس به جشنواره ارسال شود.

شیرمحمدی اظهار داشت: انتخاب و ارزیابی آثار و اعلام اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه، در شهریور ماه انجام می‌شود. همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مهر ماه امسال موعد برپایی مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نهایی است.

به گفته دبیر جشنواره عکس تلفن همراه "هشت"، به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس جشنواره و لوح افتخار به ترتیب مبالغ ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال اهدا می‌شود. همچنین به ۸ برگزیده دیگر نیز کمک‌هزینه ۵ میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس تقدیم خواهد شد.

بر اساس این گزارش، دومین جشنواره عکس تلفن همراه "هشت" به همت نقش رویای بهشت با حمایت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، سازمان فضای مجازی سراج و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود. "آداب و فرهنگ زیارت، جلوه‌های حرم مطهر رضوی، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ (ع)، انعکاس مراسم و آیین‌های رضوی و امامزادگان و بقاع متبرکه" محورهای این جشنواره را تشکیل می‌دهند. ۱۵ مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.rbphoto.ir مراجعه کنند.