سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت شهرام شکوهی در حالی 25 مردادماه در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد که بلیت‌فروشی کنسرت این خواننده بین 40 تا 60 هزار تومان از شنبه 13 مردادماه در سایت ایران کنسرت آغاز شد.

شکوهی درباره این اتفاق گفت: طبق قول و قراری که پیش‌تر در نشست خبری اعلام کردم به خاطر حضور مردم، بلیت‌های این کنسرت را با مبلغ حداقل 40 و حداکثر 60 هزار تومان در سایت بلیت‌فروشی قرار دادیم تا همه بتوانند حضور داشته باشند.

او ادامه داد: قبلاً گفتم باز هم می‌گویم که برگزار نکردن کنسرت راه‌حل برون‌رفت از مشکلات معیشتی جامعه نیست. با وجود تمام مخالفت‌ها من و تهیه‌کننده از سود شخصی خود برای این کنسرت صرف‌نظر کردیم و تنها هزینه موجود صرفاً برای صندلی و عوامل پرداخت خواهد شد. زمانی قیمت بلیت کنسرت‌های یک هنرمند برای او جنبه فخرفروشی داشت و افراد با برگزاری کنسرتی با بلیت گران‌ فخرفروشی می‌کردند ولی من ترجیح می‌دهم بجای گران‌ترین عنوان ارزان‌ترین خواننده را داشته باشم.

این خواننده همچنین گفت: مدت کوتاهی است که مبحث برگزاری کنسرت‌های خیابانی نیز مطرح شده است. من نیز در صورت صدور مجوز و همکاری سازمان‌های مربوطه تمایل خود را برای برگزاری چنین اجرایی اعلام می‌دارم.

این هنرمند اضافه کرد: به‌زودی چهار آهنگ جدید "دلبر طناز"، "آخرین نگاه"، "سختش نکن" از من منتشر خواهد شد.

سرپرستی ارکستر کنسرت شکوهی بر عهده امیرحسین کاشانیان است، رهبری آن را عادل فلاح به عهده دارد و نیما بی‌طرف مدیر اجرایی برنامه است.

این کنسرت روز پنجشنبه 25 مردادماه ساعت 21:30 در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد.