به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، گروه موسیقی فاخته به سرپرستی رضا موسوی‌زاده و خوانندگی اشکان کمانگیری تازه‌ترین اثر خود را با عنوان "عشق نواز" روز 26 مردادماه ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

در این کنسرت قطعات: پیش‌درآمد دشتی (جرس) و چهارمضراب دشتی از امیرحسین نعمت‌الهی، تصنیف درخت از برزین فرهودی، تصنیف قدیمی افسانه عشق - قلندر، عشق نواز، تصنیف مستان و منزل‌به‌منزل از رضا موسوی زاده، تصنیف تمنای وصال از فرامرز پایور و تصنیف‌های قدیمی نوا و دلبر توسط هنرمندان گروه اجرا می‌شود.

در این اجرا اشکان کمانگیری خوانندگی قطعات با اشعاری از مولانا، حافظ، شیخ بهایی و کسرایی را بر عهده دارد. علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

گروه موسیقی فاخته از سال 1371 فعالیت خود را به سرپرستی و آهنگسازی رضا موسوی زاده آغاز نمود و در طی این مدت توانست با برگزاری بیش از 400 اجرا در تهران، شهرستان‌ها و خارج از کشور نظر مخاطبان جدی موسیقی را به خود جلب کند.

حضور در جشنواره‌های کره شمالی و چین، روسیه، ایتالیا، کره جنوبی، ایرلند، مکزیک، بلاروس، قطر، ترکیه و همچنین اجرای مستقل در کشورهای اسپانیا، آمریکا، قزاقستان و روسیه بخشی از فعالیت‌های بین‌المللی این گروه است.