به گزارش هنرآنلاین، گلناز حسن زاده، جاوید تفضلی، سما صفایی، سعید عامری عکاسانی هستند که در این مجموعه شرکت دارند.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: زیر لب گفت : نفست را بردار، از شهر بیرون بزن، همین حالا که ایستاده‌ای، آبشاری در حال افتادن است.هنوز از پستوهای هیروشیما دود می‌خیزد. همین حالا که ایستاده‌ای پیر زنی خسته از هزار سال رفتن کنار رود گنگ نشست و بر زمین ریخت . قرینه‌ی تو درست آن‌سوی گِردی زمین نوزادی اولین نفسش را کشید و چند وجب بالاتر مردی آخرین نفس را. در قطب مردی به قل زدن قابلمه خیره مانده و درست قرینه‌اش آن‌سوی گِردی زمین صیادی تور را به آب انداخت.نفست را بردار ... راه بیفت ... همین حالا هزار پرنده بالای سر زنی در نپال گذشت و نرمی پر زندشان را مین خنثی نشده‌ای لب مرز شکست. چند ساعت دیگر ماهِ کامل آسمان تفلیس را روز می‌کند، نفست را بردار ...

‎گفتم تو چی ؟ تو نمی‌آیی ؟ نفسی عمیق کشید .. آینه را بخار گرفت..."

بر اساس این گزارش،  این نمایشگاه جمعه 12 مردادماه  از ساعت 17 الی 21 افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 17 مردادماه همه روزه از ساعت 11 الی 20 به گالری سایه واقع در خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم پلاک 21 مراجعه کنند.

 

روایت متفاوتی از "دیدن" در گالری سایه پلاس

گالری سایه پلاس در هفته پیش رو میزبان نمایشگاه گروهی چیدمان تحت عنوان "دیدن" است.

به گزارش هنرآنلاین، ماهرو صیاد، هانیه شجاع و آلاله امیری در مورد این نمایشگاه نوشته‌اند: " نگاه کردن عملی است انتخابی، عناصر طبیعی در زندگی امروزی جایگاه خود را از دست داده است و از آنجایی که ما هیچ گاه به عناصر نگاه نمی‌کنیم بلکه همیشه به رابطه‌ی بین آن عناصر با خودمان نگاه می‌کنیم، جلوه‌های زیبایی‌شناسی‌شان برایمان نادیدنی شده است و از این روی کمی تأمل و صرف نظر از شتاب‌زدگی در نگاهمان خصوصاً تصاویری که رسانه‌ها با تمام توانشان هر روزه انواع مختلف ترس‌ها، اضطراب‌ها و دگردیسی را به ما تزریق می‌کنند، ما وامانده در گردباد اشکال و رنگ‌ها زندانی شده‌ایم که به طرز نامحسوسی در ذهنمان تلنبار شده است.. شاید لازم باشد تا لحظه‌ای در این هیاهو تنها با چشم‌هایمان با تمام جانمان از نو دیدن و کشف کردن زیبایی را تجربه کنیم."

بر اساس این گزارش، نمایشگاه دیدن جمعه 12 مردادماه از ساعت 17 الی 21 است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 17 مردادماه همه روزه از ساعت 11 الی 20 به گالری سایه پلاس واقع خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم پلاک 21 مراجعه کنند.