به گزارش هنرآنلاین، روح الله یوسفی پس از وقفه‌ای کوتاه بار دیگر فعالیت‌های خود را از سر گرفت و این بار با همراهی ارکستر پراک جمهوری چک و چند هنرمند داخلی آثارش را به زودی منتشر خواهد کرد.

این آهنگساز و خواننده بیش از 20 سال در محضر اساتید این حوزه به صورت آکادمیک به یادگیری این هنر پرداخته و به مرور آثار رسمی و مستقل خود را روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

یوسفی درباره آلبوم نخستین آلبوم رسمی خود می‌گوید: ساختارِ اکسترالِ ایرانی، نوجویی در بیانی جهانی- ایرانی و کاربستِ ساختارهای چند ‌صدایی از مشخصه‌های این اثر است. آلبوم "برای تویی که نمی‌شناختمت..."، به زودی در دسترس هنردوستان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و اطلاعات و اخبار آن منتشر خواهد شد.

او در این آلبوم از حضور موسیقی‌دانان و هنرمندانی چون ناصر رحیمی (فلوت و پیکولو)، آلْوین آوانِسیان (پیانو)، بابکِ‌ شهرکی (ویلن و آلتو)، کریمِ قربانی (ویلنسل)، زنده‌یاد علیرضا خورشید‌فر (کنترباس)، علی حعفری پویان (ویلن)، فرشید حفظی فر (ابوا)، ایمان جعفری پویان (کلارینت و کلارینت باس)، علیرضا متوسلی (باسون)، حسین میرزایی (هورن)، شاهو عندلیبی (نی)، کورش بابایی (کمانچه)، شهرام غلامی (عود)، و نوازندگان گروه "آوای ماندگار" بهره جسته است.

ویدئو کلیپ قطعه "پیغام ما" که نخستین اثر رسمی این خواننده است، سه سال پیش با کارگردانی امیر مقیمی به صورت رسمی تولید شد. موسیقی‌دانان و هنرمندانی چون ناصر رحیمی (فلوت) و آلْوین آوانِسیان (پیانو) در این نما آهنگ حضور داشتند.