سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "سس توت فرنگی" براساس طرحی از مهدی پاشایی به نویسندگی سپیده فلاح‌فرد و کارگردانی مهدی پاشایی از 1 مردادماه ساعت 19 در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه است و سهیل برخورداری، سمیرا حسن‌پور، مهدی زمین‌پرداز، سحر صباغ‌سرشت، منصور عربی، پرستو علیزاده و علیرضا مهران بازیگران آن هستند و  نمایش با صدای حامد کمیلی اجرا می‌شود.

مهدی پاشایی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره مضمون و ایده نمایش "سس توت فرنگی" گفت: این نمایش درباره رابطه‌های پنهانی است که در جامعه اتفاق می‌افتد و در پیرامون‌مان دیده می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمرینات نمایشی یک ماه به طول انجامید، خاطرنشان کرد: عده‌ای دوست قدیمی باغی در لواسان را با هم شریک هستند و دور جمع می‌شوند تا آن را به خانه‌ای تبدیل کنند و طی این جریان متوجه رابطه پنهانی میان زن و شوهرها می‌شویم.

این کارگردان درباره طراحی و فضای این اثر یادآور شد: سعی کردیم فضایی مینیمال را طراحی کنیم و در نمایش از نورپردازی نیز استفاده زیادی شده است. طراحی صحنه به دو قسمت تقسیم شده است؛ میزی که نماد تابلو شام آخر معروف است و بخش دوم رینگ مبارزه آدمهاست. در طراحی، بخشی از باغ که اتفاقات میان شخصیت‌ها رخ می‌دهد نیز به تصویر کشیده شده است.

پاشایی در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت: تا کنون سعی کرده‌ام آثاری را به روی صحنه آورم که دغدغه جامعه است و موضوع این نمایش نیز خیانت پنهانی میان همسران است.

در خلاصه داستان این نمایش کمدی اجتماعی آمده است: جمع شدن دوستان قدیمی در باغ لواسان برای تقسیم باغ، که این جمع شدن باعث ‌نمایان شدن روابط مخفی زناشویی می‌شود.

دیگر عوامل نمایش "سس توت فرنگی" عبارتند از: گروه کارگردانی: مژگان کامجو و فتانه امینی، مدیر صحنه: علی سیبی، گروه ساخت تیزر

کارگردان تیزر: سامان سالور، فیلمبردار تیزر: مسعود سلامی، طراح گرافیک: سینا افشار، طراح و مجری نور: کیوان ضیاء‌پور، صدابردار: محسن فرهادی سینایی، طراحی نقاشی: آرزو شهسواری، طراح گریم: حمیدرضا قاسمی، مجری گریم: عاطفه ابیضی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: احمد ‌حجارزاده، عکاس: حوریا چاپی و انتخاب موسیقی: مهدی پاشایی.

علاقمندان می‌توانند بلیت این اثر نمایشی را از سایت تیوال تهیه کنند.