سرویس استان‌های هنرآنلاین: صدا و سیمای فارس در آستانه میلاد حضرت امام رضا علیه السلام و با هدف ارائه مطلوب‌تر برنامه‌های تلویزیونی در گرافیک جدید تصویری اقدام به تغییر گرافیک شبکه کرد.

در این تغییر نشان شبکه بازآفرینی شد و در سمت راست قاب تلویزیون جای گرفت. همچنین شکل و اندازه قلم نوشتاری زیرنویس‌ها و پس‌زمینه‌های آن‌ها برای بهتر دیده شدن بهبود یافت.

اعلام برنامه‌ها،اعلام برنامه بعدی ،اعلام اوقات شرعی و آب و هوای استان نیز از این پس در قالبی جدید تقدیم بینندگان خواهد شد.

در این تغییرات کلی همچنین دکور خبر سیمای فارس نیز طراحی شد و از این پس بخش‌های مختلف خبر فارس در دکوری جدید و جذاب پخش می‌شود.

صدا و سیمای فارس تلاش کرده است هم‌زمان با توجه به ارتقاء کیفی محتوای تولیدات خود از شکل و قالب ارائه نیز غفلت نکند.

آرم یا نشان جدید شبکه فارس پس از فراخوان از طرف مرکز و دریافت طرح‌های متعدد انتخاب شده است.

در دکور جدید خبر امکانات فنی مطلوبی برای پخش بخش‌های مختلف خبری در نظر گرفته شده است. رونمایی از طرح‌ها و اقدامات جدید  صدا و سیمای فارس با حضور رئیس مرکز سیمای استان‌ها انجام شد.

صدا و سیمای فارس

صدا و سیمای فارس اعلام کرد در مرحله اول این طرح‌ها  را به صورت آزمایشی رونمایی کرده است و بنا دارد در هفته دولت این اقدامات را به همراه ۱۵۰ دستاورد رسانه‌ای دیگر با حضور مقامات ارشد ملی و استانی تقدیم مردم شریف استان فارس کند.

 

الهه بهرامی