به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، نمایش  "سیرک ما کو؟" کاری از گروه "تماشاگران تئاتر نارنجی" است که برای نخستین به شکل محیطی اجرا می‎شود. 

در این نمایش، سارا و دلقک در سیرک سیاری فعالیت می‎کنند. ‌پدر سارا رئیس سیرک است. سارا به خاطر سفرهای زیادی که با پدرش رفته است مهارت‎های زندگی در شرایط سخت را فرا گرفته است. اما دلقک سر به هوا و بازیگوش است و مدام دردسر درست می‎کند. آنها فیل کوچولوی سیرک را گم ‌کرده‎اند و در همان حوالی دنبالش می‎گردند تا متوجه می‎شوند که در جنگل گم شدند. تماشاگر هم در این میان ‌متوجه می‎شود که با سارا و دلقک گم شده است و ...

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسندگان: فاطمه سیدطالبی و سجاد آقابابایی، شاعر: رضا افشاری، کارگردان:سجاد آقابابایی، مشاورفنی: رحمت اله رضایی، بازیگران: فاطمه سیدطالبی، نوشین سرکوبی، نوازندگان: سعید برجی، مرضیه فرهادی، طراحی محیط: رحمت اله رضایی، ساخت دکور: رحمت اله رضایی، نادر افشار نادری و حامد رضایی و امید آقابابایی، طراح لباس: مریم غلامی، طراح پوستر و بروشور: زهرا عزیز محمدی، دستیارکارگردان: امید آقابابایی، عکاس:حسین صالح زاده و یلدارمضانی، مشاور رسانه‎ای: مینا پیروزیان، روابط بین‌الملل: فرهاد بیگدلو، و تبلیغات: گروه تماشاگران تئاتر نارنجی.

گفتنی است از آنجا که نمایش محیطی "سیرک ما کو؟" همه روزه تا 6 شهریور، ساعت 19:30 در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. با توجه به ظرفیت محدود نمایش، علاقمندان می‎توانند جهت تهیه رزرو بلیت با تلفن‎های: 0936249458  و 09217917232 تماس گیرند.