به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه پوستر "حقوق کودکان" عصر روز دوشنبه اول مرداد از ساعت 17 تا 20 در نگارخانه‌های "لرزاده" و "فرشچیان" افتتاح می‌شود.

این مجموعه که به همت دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن حمایت از حقوق کودکان به نمایش در می‌آید در برگیرنده  50 اثر از 46 هنرمند جوان از میان دانشجویان گرافیک دانشگاه علم و فرهنگ است.

آثار ارایه شده طی پروژه‌ای با هدف آگاه‌سازی جامعه با حقوق جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی کودک، شکل گرفته که در قالب ۱۰ موضوع، "کودک و حریم شخصی، کودک و جنگ، کودک و‌کار، کودک و خشونت خانگی، کودک و حق بازی، کودک و حق تحصیل،ازدواج کودکان"ارایه می‌شود.

در این پروژه که با نظارت دکتر ندا تولایی انجام گرفته ابتدا دانشجویان در مورد هر یک از این مفاهیم و موضوع‌ها، مطالعاتی گسترده داشته و سپس، ایده‌های خود را با بیان بصری و فرم زیبایی‌شناسانه طرح و اجرا کرده‌اند.

آثار خلق شده پس از بررسی و‌ کارشناسی توسط هیات داوران از میان صدها پوستر طراحی شده انتخاب و به نمایشگاه، راه یافته است.

دکتر ندا تولایی کیوریتور و مدیر این پروژه پژوهشی و هنری، سابقه چندین سال تدریس در دانشگاه‌های الزهرا و علم و فرهنگ، مدیر هنری و عضو هیات مدیره شرکت‌های تبلیغاتی و هنری را در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه "حقوق کودکان" با نمایش پوسترهایی در ارتباط با حوزه  حقوق کودک، از ۲ تا ۸ مردادماه، همه روزه- به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۸، میزبان عموم علاقمندان خواهد بود.