سرویس سینمایی هنرآنلاین: جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما این روزها خود را آماده می‌کند تا به زودی تازه‌ترین اثر جواد رضویان را کلید بزند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: این روزها مشغول پیش تولید "زهرمار" اولین فیلم جواد رضویان هستیم که در ژانر طنز اجتماعی ساخته می‌شود و با فیلم‌هایی که در حال حاضر در این فضا تولید شده‌اند کمی متفاوت است.

نوروزبیگی درباره زمان کلید خوردن این فیلم و همچنین بازیگران آن نیز اظهار کرد: حدودا تا 10 مرداد فیلمبرداری کار را آغاز می‌کنیم. لیست عوامل و بازیگران فیلم نیز تا یکی دو روز آینده کامل می‌شود. امیدواریم که همه چیز خوب پیش برود و فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم، اما اگر این اتفاق رخ ندهد آن را اکران می‌کنیم.

 نوروزبیگی همچنین درباره دو فیلم "مارموز" به کارگردانی کمال تبریزی و "سراسر شب" به کارگردانی فرزاد موتمن نیز بیان کرد: هر دو فیلم آماده اکران هستند ولی هنوز چیزی معلوم نیست و بستگی به شرایط دارد. برای اکران "مارموز " در حال مذاکره هستیم و امیدواریم که نیمه دوم سال بتوانیم این فیلم را اکران کنیم، اما درباره فیلم "سراسر شب" هنوز چیزی قطعی نشده است.