به گزارش هنرآنلاین، نمایش "خانه نم زده"  نوشته حامد مکملی و کارگردانی شادی اسدپور از 11 مرداد لغایت 11 شهریورماه 97 هر شب ساعت 21:30 در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.

شادی اسدپور کارگردان نمایش "خانه نم زده" درنشست خبری عصر امروز که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اعلام کرد: این نمایش از یازدهم مردادماه هر شب ساعت 30: 21 و برای مدت یک ماه در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.

وی گفت: مهدی رزمجو تهیه کننده نمایش "خانه نم زده" است و دیگر عوامل نمایش "خانه نم زده" عبارتند از:  آرزو نبوت مجری طرح، پانیذ افشار منشی صحنه، ارغوان عرب سرخی روابط عمومی و عکاس، عطیه چهرقانی دستیار کارگردان و بهنام کچیان از عکاسان و یاشار آقایی ساخت افکت و تیزر.

شادی اسدپور باتشکر از حمایت معنوی همه هنرمندان حوزه نمایش گفت : فریدون جیرانی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و مجری کارشناس فیلم‌های ایرانی با رونمایی از پوستر نمایش خانه نم زده در مدرسه فیلم تجربه، گام عملی در حمایت از گروه اجرایی این نمایش برداشته است که از ایشان قدردانی می‌شود.

شادی اسدپور گفت: نمایش "خانه نم زده" قصه من و شماست، قصه خانه‌های ماست و شاید قصه دل‌های ما.

وی افزود: این قصه  اقتباسی از یک نمایش ژاپنی است که من دو سال پیش آنرا خوانده بودم. این  قصه با جذابیت‌های ویژه‌ای که داشت باعث  شد از حامد مکملی درخواست کنم آن را به نمایش‌نامه تبدیل کنند و ایشان هم انصافا این کار را خیلی خوب انجام دادند.

اسدپور افزود: نمایش "خانه نم زده" مفاهیمی دارد تحت عنوان گم گشتگی انسان درعصر حاضر که مدت‌ها دغدغه من بود. من با علم به اینکه مخاطب من مایل است این مفاهیم را بشنود، سعی کردم این نمایش در بستر رئالیسم جادویی و سرشار جادو و سرشار از کمدی با مخاطب ارتباط برقرار کنم.

اسدپور گفت: دراین نمایش رهام بیگلو، راد پورجبار، نیلوفر شهفری؛ شاهین اسماعیلی، سیمین عسگری به ایفای نقش می‌پردازند که یقینا مورد توجه تماشاگران این هنر قرار خواهد گرفت.

عمارت نوفل لوشاتو درخیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از خیابان رازی، بن بست زیبا قرار دارد و علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می ‌توانند از ساعت 14 سی ام تیر ماه به  سایت تیوال به  نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.