سرویس سینمایی هنرآنلاین: ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم‌هایی چون "اشنوگل"، "شب حورا"، "مردی از جنس بلور"، "مردی شبیه باران" و... این روزها در انتظار اکران تازه‌ترین اثر تولیدی‌اش است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: فیلمنامه‌ای در حال نگارش داریم به نام "مشاور موجی" که مضمونی سیاسی- اجتماعی دارد و قرار است به زودی کار نگارش و بازنویسی آن به پایان برسد و بعد برای دریافت مجوزها اقدام کنیم. فکر می‌کنم طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم تا شهریور ماه بتوانیم پیش‌تولید کار را آغاز و آن را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

 اصغری در ادامه درباره اکران فیلم" قرارمون پارک شهر" به کارگردانی فلورا سام گفت: در تلاش هستیم در یکی دو هفته آینده این فیلم را اکران کنیم.

نیمکت

وی در خصوص چرایی تغییر عنوان فیلم نیز اظهار کرد: از آنجا که فیلمی شبیه به این عنوان پیش از این اکران شده است، بهتر دیدیم عنوان فیلم را از "نیمکت" به "قرارمون پارک شهر" تغییر دهیم.

این تهیه‌کننده همچنین درباره وضعیت اکران فیلم در خارج از کشور و میزان استقبالی که از آن شده است، بیان کرد: استقبال خیلی خوب بود و مورد توجه واقع شد، الان منتظر هستیم تا ببینیم در فرانسه این اتفاق چگونه رقم می‌خورد تا بتوانیم برای اکران و حضور در جشنواره‌های خارجی دیگر نیز برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. فعلا اکران خارجی بعدی این فیلم مشخص نشده است و با چند کشور در حال مذاکره هستیم.

"قرارمون پارک شهر" نخستین ساخته سینمایی فلورا سام است که شقایق فراهانی، ماه‌چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی نیا و… در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم با نام پیشین "نیمکت" مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می‌شود... .

مجید اوجی و ابراهیم اصغری به طور مشترک تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته‌اند.