به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری ساربان نمایشگاه نقاشی های علی افتخاری نسب با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر گشایش یافت.در این مراسم هنرمندانی چون :جمشید سماواتیان،ایرج شایسته پور،علی گنجی،احمد آریامنش ،علی اتحاد،فاطمه پشنگ پور ،بهزاد غریب پور،سیامک اسکندری،محمد معمارزاده،کاوه تیموری،بهرام عظیمی،شکراله برومند،محمد رضا عموزاد و ... حضور داشتند.

نمایشگاه نقاشی های افتخاری نسب که مورد توجه هنرمندان حاضر در مراسم قرار گرفت شامل ۲۳ اثر از این هنرمند است که با تکنیک اکرلیک روی بوم در ابعاد مختلف خلق شده است.

علی افتخاری درباره سوژه کارهایش گفت:همه انسانها بی شک دارای دو بعد زندگی هستند ،بعد اول معنوی و روحانی است که در این دوران کمیاب تر است ،بعد دوم روزمرگی و دلمشغولی مکانیکال امروزی است.بیشتر آثاری که در این نمایشگاه ارائه شده اند بعد و دنیای اول را به نمایش می گذارند،انسانهایی که مخاطبین و عموم بیشتر با آن مانوس هستند چرا که به عقیده من کمبود های آن به خصوص در جامعه مابیشتر محسوس است اما در آثار دسته دوم که تعداد محدودی از آنها(تست گونه) را ارائه نمودند فضاهای در هم تابیده فضاهای شهری را غرق در پیکتوگرام ها و نمادها نشان داده ام ،در اینجا آدمیان نیز همانند پیکتوگرام ها و آیکن ها به مانند نقشی در صفحه ترسیم می شوند ،شاید دور ماندگی و درماندگی اجتماعی و مهجوریت انسان را نشان می دهند.

نمایشگاه نقاشی های علی افتخاری نسب تا ۱ خرداد ماه همه روزه غیر از سه شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر می باشد ، علاقه مندان می توانند برای بازدید به خیابان دکتر بهشتی، خیابان صابونچی(مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره ۸ مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۵۰۴۲۲۶ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/31