به گزارش هنرآنلاین، فراخوان دومین جشنواره نظاره در رشته‌های گرافیک، نقاشی، عکاسی، تصویرسازی، کاریکاتور، نقاشی‌خط، آثار حجمی، پرفورمنس و سایر هنرهای تجسمی منتشر شد.

این جشنواره که با همکاری موسسه ایده برگزار می‌شود در موضوع آزاد برای تمامی رشته‌های هنری آثار هنرمندان را می‌پذیرد.

علاقمندان باید آثار خود را در سایز ۲۰ در ۲۰ تا حداکثر ۵۰ در ۷۰ ( آثار بزرگتر با تایید هیات داوران) به هر میزان دلخواه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

درج عنوان اثر هنری، زمینه هنری، تکنیک، سال خلق اثر و ابعاد اثر به سانتیمتر به همراه فایل اثر با فرمت JPG و رزولوشن ۷۲DPI و مد RGB و حداکثر ۲MB برای هر اثر به همراه مشخصات فردی خالق اثر الزامی است.

هزینه شرکت در جشنواره برای همگان آزاد و رایگان است. هزینه‌ شرکت در نمایشگاه برای هر اثر دویست هزار تومان است که پس از تایید آثار توسط داوران دریافت می‌شود. ۴۰ درصد از قیمت فروش آثارنیز به گالری و جشنواره اختصاص می‌یابد.

همچنین برهمین اساس آثار تایید شده در لیست فروش نیز قرار می‌گیرند و قیمت‌هاى پیشنهادى هنرمندان با بررسى تایید می‌شود. آثار هنرمندان برگزیده در کتاب الکترونیکی سالانه این جشنواره نشر داده می‌شود.

بر همین اساس به هنرمندان اول تا سوم در هر رشته هدایای ویژه و به هنرمندان منتخب داوران لوح و تندیس اهدا می‌شود.

براساس این گزارش هدف از برگزاری این جشنواره با توجه به حجم بالای استعدادهای درخشان در کشورمان، تشویق هنرمندان برای ایجاد تمرکز و پیشرفت هنر و ایجاد فضای رقابتی سالم در جهت رشد هنری است.

دومین جشنواره نظاره با مدیریت فاطمه مقدسی برگزار می‌شود و  مهلت ارسال آثار برای بررسی داوران تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۷ است.

علاقمندان جهت ارسال آثار خود می‌توانند از طریق ایمیل به نشانی nezareh.festival@gmail.com و یا شماره تماس  09177085450اقدام کنند.

فراخوان نظاره