به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، میلاد نیک آبادی مدیر کانون تئاتر دانشگاهی اعضا شورای این کانون را فرهاد مهندس پور، رضا سرور، بهزاد آقاجمالی، یوسف باپیری و تینو صالحی معرفی کرد.

وی توضیح داد: اعضا این شورا با دقت و از بین چهره‌های دانشگاهی فعال و تاثیرگذار انتخاب شده‌اند.

نیک‌آبادی در معرفی اعضا این شورا به بخشی از سابقه و فعالیت‌های هر یک اشاره کرده و افزود: فرهاد مهندس‌پور دکترای پژوهش هنر و کارشناس ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس وکارشناس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و یکی از اساتید شناخته شده و تاثیرگذار تئاتر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: رضا سرور  منتقد، مدرس، دراماتورژ و نمایشنامه‌نویس و بهزاد آقاجمالی نیز دراماتورژ، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و یکی از فعالین تئاتر دانشگاهی به شمار می‌رود. یوسف باپیری و تینو صالحی نیز از جمله کارگردانان و نویسندگان تئاتر به شمار می‌روند که به واسطه تدریس با نسل جوان تئاتر ارتباط نزدیک دارند.

مدیر کانون تئاتر دانشگاهی هر یک از اعضا این شورا را دارای سوابق درخشان با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های دانشگاهی و دانشجویی دانست که با تئاتر دانشگاهی به عرصه حرفه‌ای معرفی شده‌اند و همواره در ارتباط نزدیک با عرصه آکادمیک تئاتر بوده‌اند.