به گزارش هنرآنلاین، مسگرزاده در این باره گفته است: همیشه قطرات و ریزش آن‌ها برایم پر از رمز و راز بوده‌اند و مرا برای کشف تصویر جدیدی که سر راهشان خلق می‌کنند همراه خود برده‌اند.

باران اتفاق خیس دیگریست که همچون شب ماه کامل برایم سرشار از الهام بوده و هنر را در خونم می‌جوشاند و سرریز می‌شود.

سفر موجود شدن ما نیز از قطره‌ای آغاز شده و نشانه‌ای از حرکت است تداعی مثل ضربان قلبم گاهی تند تند و گاهی آهسته ... آهسته

از طرفی اشک تعبیری از اوج ارتفاع و خلوص روح آدمی است که از دریچه‌ی چشم شرابه می‌کند و خود سرشار از استعاره و ابهام است مملو از سرخوشی یا لذت و یا شاید از درد و غم و پریشانی یا حتی هردو!

تعبیر دیگری  از قطرات در حال بارش از منظر بهوشیاری اشاره‌ای  به هم اکنون و در لحظه بودن است زیستن همین لحظه و همین جا!

در این مجموعه و در این دوره آثارم با تمام حس‌های خود خندیدم و لذت برده و درد کشیده‌ام و خیس گریسته‌ام در کنون...

نقوش فیگوراتیو، اشکال و مفاهیم  شاعرانه ،خط، رنگ‌های روایتگر دغدغه‌های اصلی من در فرایند خلق بوده‌اند.

در فرآیند کشف و شهود ،تفسیر مفاهیم روان‌شناختی رنگی احساسات و زبان بدن فیگورها ، عمیقاً مرا در انعکاس خود یاری داده‌اند. جهت  بیان دغدغه‌ها و خلق‌وخوی خود  با بهره‌گیری ترکیب رنگی  با قرمز، نارنجی، زرد و آبی‌ها منعکس شده‌ام.

در این مجموعه شما به بازدید روانشناختی-ادراکی نجواهای شخصی، هنری من  که طی 2 سال اخیر از شخصیت‌ها، فیگورها و رنگ‌های روایتگر انتزاعی و اشکال شاعرانه در سبک اکسپریوفوویسم (سبک ابداعی هنرمند) که از تلفیق سبک و کنش اکسپرسیونیسم و فوویسم است خواهید رفت و شما را دعوت به همراهی احساسات یک  ذهن رنگی می‌کنم  همین لحظه و همین جا!

این نمایشگاه  جمعه 22 تیرماه از ساعت 17 الی 21 افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 27 تیرماه همه روزه از ساعت 11 الی 20 به گالری سایه واقع در خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم پلاک 21 مراجعه کنند.