سرویس سینمایی هنرآنلاین: پیمان راد تهیه کننده فیلم "به وقت طلاق" به نویسندگی و کارگردانی حسن حجگذار که در شهر شیراز تولید و به پایان رسیده است، از آماده شدن این فیلم تا یک ماه آینده خبر داد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین دراین باره گفت: "به وقت طلاق" در حال حاضر در مرحله تدوین و تصحیح رنگ است و به زودی آن را روانه شبکه نمایش خانگی خواهیم کرد.

این تهیه کننده درباره بازیگران این فیلم بیان کرد: تلاش کردیم برای انتخاب بازیگران ترکیبی از بازیگران سرشناس سینما و بازیگران جدید و محلی در این فیلم داشته باشیم که اکثر آنها از بازیگران شناخته شده عرصه تئاتر هستند که برای نخستین بار مقابل دوربین سینما قرار گرفته‌اند.

به وقت طلاق

راد همچنین درباره سایر فعالیت‌های خود اظهار کرد: قصد دارم به زودی یک فیلم سینمایی جدید را مقابل دوربین ببرم که احتمالا برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود. این فیلم برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه شده و به محض دریافت پروانه وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد.

در خلاصه داستان فیلم" به وقت طلاق" آمده است: خانه‌ای سرد و بی بچه، آنطرف زرق و برق یک رویا، بارانی نازل می‌شود، زوج و خانه‌ای سرد، بر سر باران در جنگ و دعوایند. شاهرخ راضی و پروانه ناراحت، قصه در آنجا، هتل رویایی، همه را پیش می‌برد با خود، حالا پروانه بر سر باران راضی و شاهرخ در مرز فریب ناراضی اینکه باران می‌آید یا نمی‌آید، بسته به مرزیست که خود ساخته و پرداخته…

 رضا رویگری، پوریا پور سرخ، رامین پرچمی، فرج الله گلسفیدی، خاطره حاتمی، پرستو صالحی، محسن ایرجی، غلامحسین لیاقت، نرگس عظیمی، شکیلا محمدی فر، محسن خلیفه، زیبا مهرعلی‌زاده، امید زارع، شاپور عباسی، به همراه باران کشاورز، آرش رمضانی و راضیه شجاعی و هنرمندان خردسال: النا جمشیدی فر، متین آراسته و باران عباسی بازیگران این فیلم هستند.