سرویس سینمایی هنرآنلاین: حسین امیدی بازیگر سینما و تئاتر که مدتی قبل فیلم "چهارراه استانبول" را به روی پرده سینماها داشت، در سریال شبکه نمایش خانگی "ساخت ایران 2" در نقش سیاوش حضور دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این همکاری بیان کرد: از طریق محسن کیایی با این گروه آشنا شدم. تاکنون 17 قسمت آن ضبط شده است. هم به لحاظ اتفاقی که در سریال رخ داده و هم اینکه مخاطب آن را دیده و پسندیده است به نظرم اتفاق خوبی را در شبکه نمایش خانگی رقم زده است.

امیدی در خصوص نقش و میزان حضورش در این سریال نیز گفت: هرچه با قصه جلوتر می‌رویم میزان تاثیرگذاری این نقش نیز بیشتر می‌شود. سیاوش در ابتدا جزو شخصیت‌های حاشیه‌ای بود اما رفته رفته این تاثیرگذاری بیشتر می‌شود و حضورش پررنگ‌تر خواهد شد. بسیاری از گره‌های داستان را حل کرده و مسیرهای جدید را معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: عموما کسانی که با آنها در ارتباط هستم سریال را دنبال می‌کنند و تفاوت کاراکترها و مجموعه‌ای که کنار هم نشسته است وماجرایی که سریال دنبال می‌کند برایشان هیجان انگیز است و آن را دوست دارند. ما تجربیات موفقی در شبکه نمایش خانگی با عمر کوتاهش داریم و این سریال هم تا اینجا که وارد مرحله سرقت هنری نشده بود، خوب فروخت؛ اما موضوع دانلودهای غیرمجاز اتفاق کثیری است و به میزان فروش لطمه وارد کرده و کار تولید را نیز با مشکلاتی مواجه کرده است.