به گزارش هنرآنلاین، خوشرفتار در این نمایشگاه ۲۰ اثر اکرلیک با تم موضوعی طبیعت در ابعاد ۱۰۰×۱۰۰ و ۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر ارائه داده است.

این هنرمند جوان در مجموعه آثار تازه‌اش دو نوع نگاه به طبیعت دارد، بعضی آثارش فضایی اکسپرسیونیستی دارند و تعدادی دیگر شامل نگاه رئالیستی او به طبیعت می‌شود.

او در آثار تازه‌اش برای بیان احساساتش علاوه بر استفاده از متریال‌های رنگی از طراحی کمک گرفته و بوسیله بازی با خط‌ها انسجام خاصی را در تابلو بوجود آورده، به شکلی که اگر از دور به تابلو‌هایش نگاه کنیم این خط‌ها طبیعت موجود در آثارش را تشکیل می‌دهند. در ‌‌نهایت می‌توان گفت او در این نقاشی‌ها به شکلی ریاضی گونه و حساب شده از طراحی استفاده کرده است.

تم رنگی آثارش بر اساس رنگ‌های موجود در طبیعت می‌باشد اما رنگ‌ها کمی ملایم‌تر و از فضای شخصی هنرمند نشات گرفته‌اند تا حدی که بیشتر تابلو‌هایش یک تم رنگی خاص دارند.

حسین خوشرفتار متولد ۱۳۶۰ خراسان رضوی می‌باشد. اوفوق دیپلم آموزش هنرهای تجسمی و لیسانس نقاشی از دانشگاه هنر تهران دارد و حدود ۱۰ سال است که در زمینه نقاشی فعالیت می‌کند. وی تا کنون در شش نمایشگاه گروهی و چهار نمایشگاه انفرادی شرکت داشته است.

این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۷ اردیبهشت در گالری شکوه دایر و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۵ تا ۹ شب از این آثار در گالری شکوه واقع در خیابان فرمانیه، اندرزگو، کوچه سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ دیدن کنند.

انتهای پیام/31/32