به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی 21 تیر ماه با حضور میترا کوته پیانیست معروف بین‌المللی ایرانی- اتریشی، مستر کلاس نوازندگی پیانو برگزار می‌کند.

کوته به دعوت بنیاد رودکی طی دو روز در 14 و 15 تیرماه ساعت 21:30 در اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی بعنوان نوازنده پیانو و همچنین روز چهارشنبه 20 تیرماه در تالار رودکی به صورت انفرادی اجرا خواهد داشت .

میترا کوته در سال 1995 در وین، اتریش متولد شد. از سال 2012 او در "Universität für Musik und Darstellende Kunst Wien" با مارتین هوگز تحصیل کرد.

کوته در سال  2015/16 اولین آغاز به کار انفرادی خود را در Wiener Musikverein و در فستیوال Raiding Liszt  انجام داد. او علاوه بر کنسرت‌های سولو و کنسرت‌هایی در داخل و خارج از کشور، برای انجمن بین‌المللی شپنین، انجمن بتهوون وین و چیپفرافتفونگ نیز نواخت. او همچنین در کنسرت ملی دوبلین و کنسرواتوار  Wiener ظاهر شد. از آن زمان به بعد، او در شهرهای مختلف اروپا و آسیا نواخت.

وی جوایز متعددی در مسابقات ملی و بین‌المللی مختلف در گروه‌های تک‌نفره پیانو و موسیقی chamber دریافت کرده است.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر و شرکت در این کلاس می توانند با شماره 9و 66743358  مرکز آموزش بنیاد فرهنگی هنری رودکی تماس بگیرند.