به گزارش هنرآنلاین ، آلبوم موسیقی "تو مست تری یا من؟" با خوانندگی داود آزاد و آهنگسازی جاهد محمدی، از سوی کانون فرهنگی نی داوود منتشر شد.

"تو مست تری یا من؟" با بداهه‌خوانی‌های کوتاه و تک‌نوازی سازهایی چون تنبور و عود، در قالب ۱۰ قطعه تصنیف و فضاهای بداهه با عناوین "قدحی در دست"، "قمار دیگر"، "بی پرده نهان مانده"، "خرقه و شراب"، "قدح اندر طرب"، "مست قلندر"، "بداهه نوازی عود"، "یک زمان هشیار نتوانم نشست"، "بداهه نوازی تنبور" و "هو المعشوق" به اجرا در آمده و داود آزاد آهنگسازی تصنیف "یک زمان هشیار نتوانم نشست" را هم بر عهده داشته است.

قطعات این مجموعه بر سروده‌هایی از مولانا، حافظ، عطار، شمس مغربی و سینا مشفقی شاعر و ترانه‌سرای جوان به اجرا در آمده است. استاد آزاد همچنین در این اثر به تک‌نوازی عود، جاهد محمدی تکنوازی تنبور و سینا مشفقی نوازندگی دف پرداخته‌اند.

ضبط اثر در استودیو پارس با صدابرداری و میکس و مسترینگ حمید عسگری صورت گرفته است. وفا، طراح گرافیک، مصطفی قاسمی، سعید مسلط و سهراب رستم پور، عکاسان و لیلا اصفهانیان و شیرین پژوهش مجریان طرح در این مجموعه همکاری داشته و انتشار آن از سوی کانون فرهنگی نی داوود زیر نظر منوچهر آزادی صورت گرفته است.

علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آلبوم موسیقی "تو مست‌تری یا من؟" با آهنگسازی جاهد محمدی و آواز داوود آزاد را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی این اثر از طریق سایت ریتمو به آدرس www.ritmo.ir اقدام نمایند.