به گزارش هنرآنلاین، نمایش "کالاندولا" به کارگردانی احمد سلگی به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان تیر ماه هر روز ساعت 17 و 19 به روی صحنه می رود.

این نمایش به کارگردانی "احمد سلگی" که از تاریخ 20 خرداد در تئاتر باران به صحنه ‌می‌رود، روایتی است از ساختمان شماره ۱۲۲۱ که هیچ وقت هیچ چیز از یاد هیچ کس نمی‌‎رود.

فائزه اشراقی، مهشید باقری، صبا پیریایی، آرزو جلالی، ملیکا حجیری، عباس خداقلی زاده، ابوالفضل سلحشور، هانیه صحرانورد، روژین صدرزاده، علی کارگری و نگین محمود زاده  این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل این اجرا عبارتند از: نویسنده: بر اساس نگارش و خلق گروه، سرپرست گروه: احمد سلگی، مجری طرح: کمپانی تئاتر باران، گروه کارگردانی: آرزو جلالی، علی کارگری، صبا پیریایی، مشاور لباس: روژین صدرزاده، طراح گرافیک: سینا سرمدی، تیزر: ابوالفضل سلحشور، روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی.

"کالاندولا" که جدیدترین تولید کمپانی تئاتر باران است؛ پروژه پایانی کارگاه از فکر تا اجرا با احمد سلگی است که پیش از این نمایش های "هویت پروانه‌های مرده" و "بال پنجم" را روی صحنه برده است.

علاقمندان برای دیدن این نمایش می توانند تا پایان تیرماه هر روز ساعت 17و 19 به گیشه تئاتر باران مراجعه و یا از طریق سایت تیوال بلیت های این نمایش را تهیه کنند.

 

بهای بلیت "ریچارد" کاهش پیدا کرد

حمیدرضا نعیمی نویسنده و کارگردان نمایش "ریچارد" که از نیمه دوم تیر در تالار وحدت روی صحنه می رود، در آستانه پیش فروش بلیت این اثر نمایشی، طی یادداشتی اعلام کرد که در حمایت از مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر بهای بلیت نمایش "ریچارد" را کاهش می دهد.

در یادداشت حمیدرضا نعیمی چنین آمده است:

‎"روزها و شب هاى سختى بر ما مى گذرد. چه واژه با مسماعى است این واژه "ما" ... پس بگذاریم هر چه هست براى ما باشد نه من، نه او یا دیگرى ... از بسیار پیش تر که با بنیادِ محترم رودکى درباره اجراى نمایش "ریچارد" به توافق رسیدیم، می دانستیم کارِ دشواری خواهیم داشت؛ نمایشی بر اساسِ نمایشنامه "ریچارد سوم" اثر ویلیام شکسپیر، نمایشی با طراحی صحنه بزرگ و سخت، طراحی لباس وسیع اما ظریف و جزیی نگر، طراحی صدا و نورِ حساب شده و پر هزینه، موسیقی و طراحی حرکاتِ زیبا و تمرین شده با حضورِ هفتاد بازیگر روی صحنه و چهل نفر عواملِ پشتِ صحنه ... قرار نبوده و نیست که از رویاها و آرزوهایمان دست برداریم؛ تماشاگر را فراموش کنیم و به کم قانع باشیم؛ از همان ابتدا باور داشتیم که ما از تماشاگران طلبکار نیستیم؛ ما خود را بدهکارِ آنان می دانیم.

‎پس برای پرداختِ این بدهی سخت کار خواهیم کرد و از جانمان خواهیم گذشت. سیزده ساعت تمرینِ بی وقفه در روز، ساختِ دکوری عظیم، دوخت و دوز بالغ بر دویست دست لباس، ساختِ ادوات جنگی، هزینه تبلیغات و برآوردِ حق الزحمه ای نه چندان بالا برای همه عوامل، ما را بر آن داشت تا بلیت نمایش "ریچارد" را برای چند ردیفِ نخست ۱۲۰ هزار تومان در نظر بگیریم اما روزهای سختِ حاضر، تحریم ها و گرانی ها نهیب مان زد که اگر خوشی و شادکامی در کار است بگذار برای همه "ما" باشد و اگر ناخوشی و ناکامی هم برای "ما" ... پس از روزی بخور نمیرمان گذشتیم تا شما "تماشاگران" را در کنارمان داشته باشیم که بی وجود شما، ما هیچ نیستیم. در هماهنگى با عوامل تولید و همه یاران این نمایش، و نیز بنیادِ محترم رودکى اعلام مى داریم بهاى بلیت این اثر برای همان چند ردیف نخست به ٩٥ هزار تومان تقلیل یافت.

‎باشد که حضور سبزتان را در تالار وحدت و در اجراى نمایش ریچارد شاهد باشیم."