سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "دلاک‌ها" به نویسندگی فرهاد نقدعلی و کارگردانی شهرام عبدلی از ۴ تیر ماه ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. بازیگران این نمایش کمدی، بهرام ابراهیمی، عمار تفتی، جمشید صفری، علی عطایی‌حور، محمد باقر مرادی، مجتبی طباطبایی و شهرام عبدلی هستند.

شهرام عبدلی در گفت و گو با هنرآنلاین درباره موضوع نمایش "دلاک‌ها" توضیح داد: تعدادی مطرب در نظر دارند برای یکی از شخصیت‌های نمایش به نام غلام، حمام دامادی بگیرند که ناگهان خبر می‌رسد دلاک مخصوص شاه کشته شده است و همه حمام‌های شهر به مدت ۴۰ روز تعطیل هستند و عروسی غلام تحت تاثیر این اتفاق قرار می‌گیرد.

او درباره سبک و فرم اجرایی این اثر نمایشی خاطرنشان کرد: فرم اجرایی "دلاک‌ها" برگرفته از شیوه نمایش‌های ایرانی همچون روحوضی، تعزیه و ... است اما با نگاهی مدرن و امروزی. تماشاگر با نمایشی کاملا ایرانی و قراردادهای این گونه نمایشی روبرو خواهد بود.

این بازیگر و کارگردان درباره موسیقی نمایش "دلاک‌ها" اظهار داشت: تار ، کمانچه، تنبک و دف سازهایی است که به صورت زنده و متناسب با فضای این اثر نواخته می‌شود.

عبدلی در پایان صحبت‌هایش ضمن اشاره به اینکه تمرینات این نمایش دو ماه به طول انجامید ، افزود: این اثر نمایشی داستانی کاملا ایرانی دارد و بازی‌های آن نیز همانند نمایش‌های ایرانی لحظات توام با خنده و گریه دارد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: شهرام عبدلی، مدیر تولید: محمد باقر مرادی، دستیار کارگردان: مجتبی طباطبایی، موسیقی: میرامیر میری، طراح لباس: الهام ترکمن، طراح پوستر: محمدرضا غلامی، طراح نور: علی ساسانی نژاد، روابط عمومی: سمیرا شجاعی، عکاس: محمدرضا غلامی و منشی صحنه: نرگس میثاقیان.

علاقمندان می توانند بلیت نمایش "دلاک ها" را از سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد تهیه کنند.