به گزارش هنرآنلاین، گروه نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی این بار به خوانندگی بهاره میرزاآقا به اجرای برنامه می‌پردازد.

سرپرست و رهبر ارکستر گروه نوشه ضمن ابراز خرسندی از حضور میرزاآقا عنوان کرد: ما حدود یک سال است که با خانم بهاره میرزاآقا در ارتباط هستیم و از این همکاری رضایت کامل داریم چرا که ایشان از دیده بنده خواننده بسیار حرفه‌ای و توانمندی هستند و شخصیت و اخلاق حرفه‌ای در کار از ایشان سراغ دارم. همه این‌ها باعث شد ما راغب به ادامه این همکاری باشیم. ما در این کنسرت با اجرای قطعات فولک و آثار نوستالژیک در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازیم.

بریمانی در خصوص روند همکاری با خوانندگان این گروه گفت: گروه نوشه پیش ازهمکاری با آقای احسان کرمی همواره با تعدادی از خوانندگان خانم از جمله بهاره میرزاآقا فعالیت مستمر داشته و در طی سالهای فعالیتمان، همواره گروه نوشه اجراهایی را ویژه بانوان و همین طور مختلط به روی صحنه برده است. به امید خدا پس از ماه‌های محرم و صفر آلبوم گروه آماده انتشار خواهد بود و کنسرت‌هایمان را با قطعات تازه پی خواهیم گرفت.

او توضیح داد: متاسفانه دایره فعالیت خانم‌های موزیسین از جانب دفتر موسیقی روز به روز در حال تنگ‌تر شدن است و ما در اجرای آثار با مشقت‌های بسیاری مواجه هستیم، اما با این شرایط و دشواری‌های موجود، از آنجایی که ما هر دو ماه کنسرت‌هایی را مختص بانوان اجرا می‌کنیم، به جرات می‌توانم بگویم که با استقبال بی نظیری از جانب مخاطبان مواجه می‌شویم. این برای ما موفقیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود و به همین خاطر ما در گروه نوشه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین اتفاقات را در کنسرت‌هایمان، برای مخاطبان حاضر در سالن رقم بزنیم.

این هنرمند همچنین گفت: گروه ما در بین گروهای بانوان و حتی مختلط، تنها گروهی است که به همراه 90 نوازنده و تنوع بسیار زیاد سازها به اجرا می‌پردازد. این نوید را هم به مخاطبان عزیز می‌دهم که در کنسرت‌های فصل پاییز با تغییر و تحولات بسیار جذاب و متفاوت‌تری نسبت به گذشته میزبان مخاطبانمان خواهیم بود.

در این اجرا نیوشا بریمانی به عنوان سرپرست، رهبر گروه نوشه و نوازنده کمانچه، بهاره میرزا آقا (خواننده)، مینوقاسم پور نوازنده (قانون)، رخساره رستمی (عود)، غزل مهدوی (پیانو)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، عسل ملک زاده (پرکاشن) و مارال خلیلی (دف) همچنین نوازندگان میهمان نگین سریر (پیانو)، غزل آخوندزاده (پیانو)، لیانا شریفیان (نی انبان)، سمیرا مرکب سازی (آکاردئون) و گروه هفتاد نفره سازهای کوبه‌ای «سرمست» به سرپرستی عسل ملک زاده به هنر نمایی خواهند پرداخت.

کنسرت گروه نوشه به تهیه کنندگی پرهام صوفی و شرکت فرهنگی هنری فروغ فلق 12 مرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد.