سرویس موسیقی هنرآنلاین: شهرام شکوهی بعد حمله قلبی که شب دوشنبه 4 تیرماه بر اثر هیجان ناشی از بازی تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال داشت، دیروز از بیمارستان مرخص  شد.

سپهر بیگلری مشاور هنری این خواننده درباره او به هنرآنلاین، گفت: همانطور که همه می دانید این اتفاق بخاطر استرس بالا برای بازی افتاد. شهرام بلافاصله به بیمارستان منتقل و بخاط وخامت شرایط بستری شد. یک سری آزمایش روی او صورت گرفت و بعد از ویزیت پزشک متخصص، برای اطمینان بیشتر از سلامت کامل، قرار شد چند روز بیشتر در بیمارستان تحت نظر باشد.

او ادامه داد: همزمان فشار خون بالای شهرام باعث نگرانی شدید پزشکان شده بود و در نتیجه با احتیاط و دقت بیشتر روند درمان را دنبال می کردند تا بتوانند این مشکل را حل کنند. حتی  پزشک جراح قلب که قبلا این خواننده را جراحی کرده بود بالای سر آمده و او را معاینه کرد.

بیگلری در پایان گفت: خدا را شکر روز به روز بهبودی بیشتری صورت گرفت و کم کم نگرانی ها از بین رفت و در نهایت با نظر کادر پزشکی و دکتر قلب با تجویز استراحت مطلق از بیمارستان مرخص شد، البته از روز شنبه باید حتما برای یک سری آزمایش ها و تکمیل مراحل درمانی مجددا به بیمارستان مراجعه داشته باشد اما فعلا خطر رفع شده است.

شکوهی قرار است چهارشنبه 20 تیرماه در یک شب و دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه برود.