به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه "مینی‌مال‌ در برف " آثار مهدی شادی‌زاده از این جمعه در گالری فردا به نمایش درخواهد آمد و این هنرمند برای نخستین بار این مجموعه را برای نمایش انتخاب کرده است.

در این نمایشگاه که 24 فریم عکس از یکی از مجموعه‌های این هنرمند برای نمایش انتخاب شده است، زمستان را در هوای گرم تیرماه امسال به نمایش درخواهد آورد.

در استیتمنت نمایشگاه شادی‌زاده نگاشته شده: واژه مینیمال که در هنر معاصر به تعریف نسبی خود رسیده است دارای مفهوم گسترده‌ای است و به همین دلیل هنرمندان سرتاسر جهان تا به امروز با نگاهی شخصی به این سبک هنری نگاه کرده‌اند. آن چیزی که برای من در این سالها به عنوان عکاس در جستجوی این سبک مورد توجه قرار گرفته فصل زمستان می‌باشد، که بشترین کانسپت از این سبک را در خود به شکلی پنهان کرده است. فصل زمستان تنها فصلی است که مثل سایر فصل‌ها پروسه‌ای برای شکل گیری کامل خود ندارد ، و با آمدن اولین برف و به یکباره معنای خود را کامل می‌کند و آن سفیدی برف به تمامی اشکال موجود در خود چه از لحاظ فرم و چه از لحاظ رنگ شکلی کاملا مینیمال را القاء می‌کند. تمامی رنگ‌های پیرامون خود را به شکلی کاملا خالص در خود به معرض نمایش می‌گذارد. که من حاصل این نگاه را می‌خواهم در 3 مجموعه با نام مینیمال در برف که اکنون مجموعه اول آن را آماده کرده به نمایش بگذارم.

این نمایشگاه از هشتم تیرماه تا هجدهم این ماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک ۲ واحد ۲ مراجعه کنند و یا  برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند. گالری روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان است.