سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "غرب غم‌زده" اثر مارتین مک‌دونا‌، ترجمه پویا فرزادنیا و به طراحی و کارگردانی دانیال نمازی از 8 تیر ماه ساعت 19 در سالن شماره 2 تماشاخانه ارغنون به روی صحنه است. بازیگران این اثر نمایشی طاها محمدی، احمد سیارستمی، سارنگ بهمنی و دلارام رستمی هستند.

دانیال نمازی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره نمایش "غرب غم‌زده" گفت: نمایشنامه این اثر با کشته شدن پدر دو برادر احمق شروع می‌شود و در امتداد نمایش متوجه می‌شویم که یکی از برادرها پدرشان را به قتل رسانده است.

او در ادامه درباره سبک و شیوه اجرایی نمایش خاطرنشان کرد: شیوه اجرایی که من برای اجرای این اثر در نظر گرفته‌ام بر اساس سبک نمایشنامه که گروتسک است، یک پارودی است اما نه پارودی که تنها از مخاطب خنده بگیرد. من سعی کرده‌ام بر المان‌هایی که در نمایشنامه مهم نیستند،تاکید داشته باشم و با بزرگنمایی آنها را مهم جلوه دهم.

نمازی در ادامه افزود: این موضوع باعث تقویت تاثیرگذاری گروتسک می‌شود و تماشاگر را مجبور می‌کند در حالی که مدام در حال خندیدن است به عمق فاجعه نیز پی ببرد.

این کارگردان درباره طراحی صحنه نمایش "غرب غمزده" تصریح کرد: طراحی صحنه کاملا مینی‌مال است و با آکسسوار تضاد بسیاری دارد چرا که سعی شده است در استفاده از آکسسوار از بزرگنمایی استفاده شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان: بهاره روزبهانی، منشی صحنه:ایمان کدخدا مرادی، طراح پوستر: نیلوفر اکبری، گریم: مینا عرفانیان و پردیس بگلریان و مدیر تولید: عماد عامری.

علاقمندان به تماشای نمایش "غرب غمزده" می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.