سرویس سینمایی هنرآنلاین: برگزارکنندگان جوایز اسکار دوشنبه‌شب از 928 عضو جدید دعوت کرد که یک رکورد جدید است.

آکادمی سال گذشته 774 نفر را دعوت کرد که یک رکورد بود. 683 نفر در 2016 و 322 نفر در 2015 به آکادمی دعوت شدند که این هم در زمان خودش یک رکورد بود. بین سال‌های 2004 تا 2012 به‌طور متوسط 133 نفر دعوت می‌شدند.

به گزارش ورایتی، افزایش تعداد اعضای آکادمی به بیش از 9200 نفر، ادامه سیاست آکادمی برای ایجاد تنوع نژادی و جنسیتی بین اعضاء‌ است که به دنبال اعتراض‌ها به نبود نامزدهای آفریقایی-آمریکایی در سال‌های 2015 و 2016 اتخاذ شد. این اعتراض‌ها در سال 2016 به اوج رسید. دو هفته بعد از اعلام نامزدهای اسکار که با جنجال فراوان همراه بود، AMPAS اعلام کرد تا سال 2020 تعداد اعضای زن و اعضای با نژادهای مختلف را دو برابر خواهد کرد.

اگر تمام افرادی که اسامی آن‌ها شب گذشته اعلام شد دعوت آکادمی برای عضویت را بپذیرند، تعداد کل اعضای آکادمی به 9226 می‌رسد. در صورت پذیرش دعوت، درصد افراد رنگین‌پوست آکادمی از 13 درصد در 2017 به 16 درصد می‌رسد. درصد اعضای زن آکادمی نیز از 28 درصد در 2017 به 31 درصد افزایش پیدا می‌کند.

از ایران، حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری فیلم "فروشنده" به کارگردانی اصغر فرهادی به شاخه فیلمبرداری و علی عسگری کارگردان فیلم کوتاه "سکوت" و فرنوش صمدی کارگردان فیلم کوتاه "نگاه" به شاخه فیلم‌های کوتاه و فیلم بلند انیمیشن دعوت شده‌اند.

دانیل کالویا، تیفانی هدیش، کمیل نانجیانی، بلیک لایولی، ایمی شومر، مایلز تلر، تیموتی شالامه، امیلیا کلارک، لینا هیدی، رجینا هال، جینا رودریگز، سارا سیلورمن، جادا پینکت اسمیت و ایوان ریچل وود جزو بازیگران صاحب‌نام دعوت‌شده هستند. شاخه بازیگران حدود 20 درصد اعضای آکادمی را تشکیل می‌دهند و بزرگ‌ترین شاخه آکادمی هستند.

شان بیکر، لورن کانته، زیاد دویری، میشل گوندری، لوکا گوادانینو، هونگ سانگ-سو، آن‌ماری جاسر، ژان-پی‌یر ژونه، نادین لبکی، لخ مایوسکی، روبن اوستلوند، آنجلا رابینسن، آلیس رورواچر و بلا تار جزو کارگردانان دعوت‌شده هستند. جی. کی. رولینگ و جاناتان نولان نیز به شاخه نویسندگان آکادمی دعوت شده‌اند.

اعضای جدید از 59 کشور انتخاب شده‌اند. در مجموع نام 17 برنده اسکار و 92 نامزد اسکار در فهرست دیده می‌شود. کونژنی والیس با 14 سال سن، جوان‌ترین و سوفیا گوبایدولینا با 86 سال سن، مسن‌ترین افراد دعوت‌شده هستند.

نامزدی اسکار تضمینی برای دعوت توسط آکادمی نیست، اما باعث می‌شود نامزدها واجد شرایط شناخته شوند. هر سال هر یک از 17 شاخه آکادمی با توجه به معیارهای خود افرادی را برای عضویت به هیئت‌رئیسه پیشنهاد می‌دهند.