به گزارش هنرآنلاین، نفیسه امدادی مدیرنگارخانه دهش پور درباره برگزاری این حراج گفت: حراج سالیانه نگارخانه بهنام دهش پور با نمایش بیش از 150 اثر(شامل نقاشی، مجسمه،عکس و نقاشیخط) در روزهای 7 و 8 تیرماه ساعت 16 تا 21 افتتاح می‌شود و تا 5 مردادماه در محل گالری ادامه خواهد داشت.

مدیر نگارخانه بهنام با اشاره به استقبال بی‌نظیر هنردوستان و خیرین از سه دوره حراج سال‌های گذشته درمورد نحوه انتخاب کارها افزود: در حراج سالیانه سعی شده که تنوع محصولاتی که برای فروش گذاشته می‌شود بالا باشد. بنابراین بسیاری از آثار ازجمله تابلو‌های سبک رئال، سبک نقاشیخط، سبک مدرن، تابلوهای عکس و هم‌چنین نقاشی بر روی تخم شترمرغ در این حراج به نمایش گذاشته می‌شود که هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند اثر مورد نظر خود را در بین آن‌ها پیدا کند.

او افزود: این چهارمین تجربه ما در برگزاری حراج‌های سالیانه است. در این نمایشگاه که با هدف تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان برگزار می‌شود، آثار بسیاری از اساتید بنام حوزه هنرهای تجسمی و همچنین هنرمندان جوان برای نمایش و فروش عرضه خواهد شد.موسسه گل پوژان و کافه رئیس نیز حامی ما در برگزاری این حراج هستند. امید است با فروش این آثار و حمایت نیک‌اندیشان، قدم مؤثری در جهت تأمین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان برداریم.

این نمایشگاه تا 5 مرداد از ساعت ۹ تا ۱6 در نگارخانه بهنام دهش‌پور به نشانی خیابان شهید لواسانی(فرمانیه غربی)، خیابان شهید جباریان(فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳ دایر است.