سرویس معماری هنرآنلاین، بنا بر اعلام رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی عکس احیاء، اختتامیه این جشنواره با حضور دکتر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ۳۰ خرداد ماه در محل همایش‌های این سازمان برگزار می‌شود.

پرهام جانفشان، مدیر عامل صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی، در همین راستا، افزود: عکاسان، هنرمندان و چهره‌ها و شخصیت‌های مرتبط با حوزه احیاء بناهای تاریخی کشور، در این مراسم شرکت خواهند داشت و نفرات برگزیده بخش‌های تک عکس، تلفن همراه، سری، تطبیقی و احیاگر عکس بناها در آلبوم‌های قدیمی در اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ اثر راه یافته به بخش نمایشگاهی جشنواره در محل دائمی نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

جانفشان، تصریح کرد: نزدیک به ۱۴۰۰ عکاس در نخستین جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی"احیاء" شرکت داشته‌اند و ۵۸۸۳ عکس از بناهای تاریخی ۳۱ استان کشور به این جشنواره ارسال شده است که بخش قابل توجهی از این تصاویر مربوط به بناهای تاریخی کمتر دیده شده کشور هستند.

برندگان جشنواره ملی عکس احیاء، چهارشنبه ۳۰ خرداد ۹۷، ساعت ۱۶ در سالن همایش‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

همچنین نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره از ۳۰ خرداد ۹۷ به مدت یک هفته در  محل دائمی نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دایر است.