به گزارش هنرآنلاین، آثار احمد امین نظر، محمدعلی بنی‌اسدی، مسعود سعدالدین، محمدحسن جواهری، لیلی درخشانی، سید اسدالله شریعت پناهی، بهمن صحت‌لو و ابراهیم یغمایی به کیوریتوری جاوید رمضانی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد.

در استیتمنت این نمایشگاه که شامل آثار نقاشی و مجسمه از هشت هنرمند برخاسته از سمنان است آمده‌: "گذر از محیط طبیعی و رفتن به چشم‌اندازهای فرهنگی دغدغه این نمایشگاه است بطور اخص می‌توان طبیعت و اقلیم به مفهوم جغرافیای خاص مکانی و زمانی را به منزله میانجی یا بستر افق‌های فرهنگی نو دانست. جمع‌آوری آثار استادانی صاحب ذوق و پشتکار در کنار هم و بررسی روند تغییرات و نگاه آنان به خود و گذشته خود در قالب آثارشان برای مخاطبان صاحب سوال و کنجکاو غنیمتی است درخشان و هیجان‌آور."

" کومشیان" که با همکاری گالری دانژه برپا شده دومین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه‌های جغرافیا و فرهنگ است و از جمعه 1 تا دوشنبه 11 تیر ماه 97 در گالری ساربان برپا خواهد‌ بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه به‌جز سه‌شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 به خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130 مراجعه کنند.

کومش یا قومس نام قدیم منطقه‌ی سمنان است.