سرویس سینمایی هنرآنلاین: محمد نادری از جمله بازیگران فعال در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون است. او نیز مانند بسیاری از مردم فوتبال دوست ایرانی این روزها، دنبال کردن نتایج فوتبال برایش از هر کار دیگری ارجحیت دارد.

او در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدیدش در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: در حال حاضر قرارداد جدیدی برای حضور در یک اثر سینمایی بستم که در ژانر کمدی است و قرار است از اول تیرماه کلید بخورد. همچنین منتظر اکران فیلم "هزارپا" به کارگردانی ابوالحسن داوودی هستم که قرار است از 13 تیرماه به سرگروهی سینما کوروش روی پرده برود. این فیلم تصویری مفرح و تازه از وقایع اجتماعی یک دوران نوستالژیک را ارائه می‌دهد. رضا عطاران و جواد عزتی نقش‌های اصلی مرد "هزارپا" را بازی می‌کنند و سارا بهرامی ایفاگر نقش اصلی زن "هزارپا" است. مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله و ... از بازیگران این فیلم هستند.

نادری در ادامه درباره حضور در عرصه تئاتر نیز اظهار کرد: با توجه به این که بازی‌های فوتبال جام جهانی آغاز شده است تقریبا تمام عرصه‌های هنری تحت‌الشعاع این اتفاق ورزشی هستند و من هم از این امر مستثنی نیستم و مخاطب این بازی‌ها خواهم بود، بنابراین فعلا در اثر تئاتری حضور ندارم و در سینما مشغول هستم. ضمن اینکه از آنجایی که تایم پخش اکثر بازی‌های جام جهانی در ساعاتی است که آثار نمایشی روی صحنه می‌روند نمی‌توان از مخاطبان این توقع را داشت که فوتبال را کنار بگذارند و به دیدن نمایش‌های روی صحنه بیایند.