به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، کنسرت گروه بین‌المللی آدوراموس هشتم و نهم  تیر ماه در تالار رودکی بر روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی بین‌المللی آدوراموس 7و8 تیر ماه ساعت 21 در تالار رودکی کنسرت برگزار می‌کند.

نوازندگان این گروه متشکل از دکتر علی باستانی نژاد (فلوت)، دکتر الکساندروس هالاپسیس (ویلن) و پروفسور النا کریستودولو(پیانو) است.

 گروه آدوراموس در چهارمین اجرای خود در سالن رودکی  به اجرای آثار متنوعی از باروک تا قرن بیستم  خواهد پرداخت.

این کنسرت با حمایت شرکت بازرگانی نوای کلاویه برگزار خواهد شد و مسترکلاسهای تخصصی ویلن و پیانو نیز در روزهای 5 و 6 و 7 تیر ماه در تهران و کرج برگزار می‌شود.

 علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشترمیتوانند با شماره تلفن های: 09123830034 و 9367214585 تماس بگیرند.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این اجرا می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

لر تباران ایران زمین به تالار وحدت می‌آیند

گروه موسیقی گهر پس از اجرای پرشور و نشاط لری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، بار دیگر در تاریخ 27 تیرماه ساعت 21:30 با خوانندگی استاد کوروش اسدپور به سرپرستی محسن کیهان نژاد و به تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق در تالار وحدت به اجرای کنسرت می‌پردازند.

 در این کنسرت گروه گهر به همراه خواننده برجسته موسیقی لری استاد کوروش اسد پور قطعاتی جدید ونوستالژیک از موسیقی بختیاری اجرا می‌کند.

اعضای گروه در این کنسرت، محسن کیهان نژاد نوازنده سرنا، بابک شکری نوازنده تمبک، مازیارفلاحی نوازنده عود، میلاد داول نوازنده دف، کمال شوهانی نوازنده سنتور، آرش هاشمی نوازنده تار، مهران ترک زبان نوازنده کمانچه و حسین بهرامی نوازنده نی هنرنمایی می‌کنند.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

هنرستان موسیقی پسران در تالار رودکی اجرا می‌کند

هنرجویان هنرستان موسیقی پسران به سرپرستی و آهنگسازی نادر یونسی سینکی  و خوانندگی پوریا اخواص، 27 خرداد ماه ساعت 21 در تالار رودکی کنسرت موسیقی ایرانی اجرا می‌کنند.

در این اجرا با همراهی سازهای ایرانی سنتور، تار، سه تار، عود، قانون، کمانچه، دف و تنبک و قطعات ساز و آواز، خون دل و گل افشان در دستگاه چهارگاه به آهنگسازی نادر پونسی سینکی توسط 15 نفر از هنرجویان موسیقی پسران نواخته می‌شود.

حضور در این اجرا به همراه دعوت نامه و از طریق برگزار کننده انجام می‌شود.