به گزارش هنرآنلاین، مهرداد فلاح و علیرضا مجیدی دو هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز آثار خود با موضوع خروس را در گالری بین‌المللی artgallery 7  به نمایش خواهند گذاشت. در این نمایشگاه تابلوهای نقاشیخط‎‌های مهرداد فلاح با موضوع خروس در کنار مجسمه‌های مفرغی علیرضا مجیدی به مدت یک هفته به نمایش در خواهند آمد .در این نمایشگاه که 20 اثر از این هنرمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

خروس در هنر معاصر دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد. از خروس‌های پیکاسو تا خروس‌های مهرداد فلاح و علیرضا مجیدی. همه به این حیوان زیبا و فتوژنیک پرداخته و در آینده باز هم به این موضوع پرداخته خواهد شد. ولی این بار و در نمایشگاه «خروس‌نشان» شاهد بروز یک ایده هستیم. ایده‌ای برای گفتمان و نه تقابل. گفتمانی میان فلز و بوم، میان رنگ و آهن، میان تابلو و مجسمه. فلاح و مجیدی در یک آتلیه کار نمی‌کنند ولی فکرهای شان به هم نزدیک است. همان رقص قلم بر بوم را که فلاح خلق کرده، مجیدی بر آهن نشانده است. همان ریتم و کمپوزسیون که فلاح با اشعارش در تابلوهای اش به نمایش می‌گذارد، مجیدی با آهن و مفرغ مجسمه کرده است.

این نمایشگاه به همت گالری فردا، اینفوگالری و مجموعه محسنیان آرت در گالری بین المللی artgallery 7  برپا خواهد شد که پیش از این و در سال قبل همین مووضع در نمایشگاهی با عنوان "خروس نشان" نیز در گالری فردا برگزار شد که با استقبال زیادی روبرو شد.

این نمایشگاه از بیست و چهارم خردادماه تا سی و یکم این ماه در artgallery 7  برپا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 14 تا 21 به وقت محلی در استانبول به آدرس خیابان استقلال، خیابان سردار اکرام شماره 16 مراجعه کنند و یا  برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.