سرویس معماری هنرآنلاین، در این سمینار اساتید برجسته‌ای چون: دکتر ناصر براتی، دکتر مهدی شیبانی، دکتر حشمت اله متدین، دکتر محمدرضا مثنوی و  دکتر سید امیر منصوری سخنرانی خواهند داشت.

در ادامه این سمینار آیدا اسد افروز، دانشجوی دکترای رشته معماری منظر به ارائه مقاله‌ای با موضوع "رویکرد منظرین، رهیافتی به سوی تاب آوری محیطی در برابر تغییرات اقلیمی" می‌پردازد.

مریم اسماعیل دخت، دیگر دانشجوی دکترای معماری منظر نیز مقاله‌ای را درباره "جایگاه قوانین و مقررات در منظر شهر شیراز – از سنت تا معاصر" ارائه می‌دهد.

حسین پروین، دانشجوی دکترای معماری منظر در ادامه این سمینار به ارائه مقاله‌ای درباره "بازنمایی باغ ایرانی در سایر هنرها و ادبیات ایران" می‌پردازد.

رضا کسروی، دیگر دانشجوی دوره دکترای رشته معماری منظر نیز موضوع "رویکرد منظر به بحران آشفتگی سیمای شهری تهران" را در این سمینار ارائه خواهد داد.

سید امیر هاشمی زادگان نیز در پایان این سمینار به ارائه مقاله‌ای درباره " نقش «فهم هرمنوتیکی موردها» در «طراحی پدیدارشناسانه منظر»" می‌پردازد.

 حضور برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند یکشنبه ۲۷ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۱۹ به پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، بخش دکتری ساختمان تحصیلات تکمیلی معماری مراجعه کنند.