به گزارش هنرآنلاین، سه کتاب با عنوان‌های "جوزف"، "کابوس‌های نیمه روز" و "روزهای سرد تابستان" نوشته سیدعلی محمد رضوی با کوشش انتشارات مشاهیر هنر به چاپ رسید.

این سه کتاب که نمایشنامه‌‌های با مضمون جنگ جهانی هستند در خرداد ۱۳۹۶ روانه بازار شد.

سیدعلی محمد رضوی که دیپلم نمایش و کارشناسی در رشته سینما دارد و از سال ۱۳۸۵ شروع به نوشتن و کارگردانی کرد. وی از سال ۹۴ شروع به تدریس در رشته تئاتر و سینما کرد و دو گروه هنری با نام‌های "طوفان" و "توتم" تاسیس کرد.

سیدعلی محمد رضوی نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما درباره این سه کتاب خود این چنین بیان کرد:

نمایشنامه‌های "جوزف"، "کابوسهای نیمه روز" و "روزهای سرد تابستان" سه گانه جنگ هستند. جنگ‌های جهانی که برای تمام دنیا ویرانی‌ها و مشکلات بزرگی را ساخته است. 

بارها از با خود در فکر رفته‌ام که در جهان مدرنیته و کشورها باید باهم به جای جنگ و دشمنی، متحد شوند تا شرایط زندگی برای همه دنیا بهتر و راحت‌تر شود.

رضوی این چنین ادامه داد: در روزگاری به سر می‌بریم که تا سالیان دیگر معلوم نیست چه برسر کره زمین و انسان‌ها خواهد آمد. شاید مجبور باشیم در نسل‌های آینده، سیاره دیگری را برای زندگی انتخاب کنیم. زمانی که این لطف شامل حال ما شده که زندگی کنیم، باید قدر آن را خوب بدانیم و هر روز به دنبال صلح و برقراری ارتباطات قوی مابین کشورها باشیم و با تبادل اطلاعات و تکنولوژی یاری‌رسان یکدیگر باشیم.

اغلب با دردها ‌و دغدغه‌های ذهنی خود نوشته و کارگردانی کرده‌ام.

این سه کتاب از سال ۹۶ با تلاش های فراوان انتشارات مشاهیر هنر برای اخذ مجوزها و چاپ اقدام شد تا بالاخره در خرداد به چاپ رسید.