به گزارش هنرآنلاین، مسعود کرامتى آخرین بازیگرى است که به لیست چهره‌هاى مطرح حاضر در فیلم سینمایى "جان دار" بعنوان اولین فیلم حسین امیرى دوماروى و پدرام پورامیرى و تهیه‌کنندگى کامران مجیدى پیوسته و با تکمیل فهرست بازیگران، هفته آینده این فیلم در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.

پیش از این حضور فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثرى، جواد عزتى و على شادمان در "جان‌دار" قطعى شده بود و گیتى قاسمى، محمدعلى محمدى و امیراحمد قزوینى از دیگر بازیگران این فیلم هستند که قرار است براى حضور در سى و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

نویسندگى فیلمنامه اجتماعى این اثر را حسین امیرى دوماروى و پدرام پورامیرى به همراه محمد داودى بر عهده داشته‌اند که پیش از این در نگارش فیلمنامه "ما همه با هم هستیم" به کارگردانى کمال تبریزى همکارى داشته‌اند.

این سومین فیلم کامران مجیدى در مقام تهیه کننده است که پس از "لاک قرمز" و "زرد" تهیه‌کنندگى یک فیلم اول دیگر را بر عهده گرفته است.

اسامى عوامل "جان دار" عبارتند از: تهیه کننده: کامران مجیدى، نویسندگان: حسین امیرى دوماروى، پدرام پورامیرى و محمد داودى، مجرى طرح: حسین فرضى زاد، مدیر تولید: احسان وحید، مشاور کارگردان: محسن قرایى، مدیر فیلمبردارى: هومن بهمنش، طراح صحنه و لباس: بابک کریمى طارى، طراح گریم: عباس عباسى، مدیر صدابردارى: طاهر پیشوایى، مدیر برنامه ریزى و دستیار اول کارگردان: هانیه بساتینى، مدیر تدارکات: نادر اژدرى، منشى صحنه: نائله شریفى، فیلمبردار پشت صحنه: مانى مجیدى، عکاس: اردلان آزرمى و مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى